Bydgoszcz
-3C
Niebo częściowo zachmurzone
92% wilgotność
Wiatr: 1km/h SSE
H -3 • L -3
-2C
Pon
-3C
Wt
-3C
Sr
3C
Czw
3C
Pt
Kolizja samochodu osobowego z tramwajem linii nr 4 na Szpitalnej. Ruch w kierunku pętli Glinki wstrzymany.
Metropolia BydgoskaBydgoszczInwestycjeBydgoszcz: Otwarcie Customer Interaction Services iQor Global Services Poland [ZDJĘCIA]
Otwarcie w iQorze
27.10.2016 | 19:05

Bydgoszcz: Otwarcie Customer Interaction Services iQor Global Services Poland [ZDJĘCIA]

Nowe technologie, nowe miejsca pracy, ogromny prestiż. To daje otwarcie centrum wsparcia technicznego.

Na zdjęciu: Moment przecięcia wstęgi.

Fot. Stanisław Gazda

Dzisiaj (27 października) w siedzibie iQor Poland sp. z o.o. w Bydgoszczy – ul. Fordońska 248G. miało miejsce otwarcie Customer Interaction – centrum wsparcia technicznego,  a zarazem nowej inwestycji koncernu amerykańskiego iQor w Bydgoszczy. 

Bydgoska filia koncernu obsługuje kilkuset klientów z całego świata. Współpracuje z takimi firmami jak: Dell, HP, Amazon, Google, Microsoft, Tesco. Dzisiaj stawia kolejny krok, ponieważ dzięki otwieranemu Customer Interaction Services iQor zapewni bezpośrednią, kompleksową obsługę w kilkunastu językach klientów na całym globie.

Customer Interaction jest inwestycją, dzięki której iQor w Bydgoszczy stworzy docelowo kilkaset nowych miejsc pracy. To przede wszystkim szansa dla osób porozumiewających się swobodnie w językach obcych – nie tylko powszechnie znanych, ale i mniej popularnych. Nowopowstałe centrum zajmuje antresolę znajdującą się nad obecnym serwisem produktowym w budynku spółki o powierzchni 15. Tys. m kw. Zadaniem pracujących tu specjalistów będzie obsługa obecnych, jak i nowych klientów. Nowe centrum kontaktowe iQor działa w oparciu o całkowicie wirtualne rozwiązania telefoniczne, połączone z gromadzeniem danych w tzw. chmurze. Firma stosuje również sprawdzony już system zarządzania informacją. Oprócz angielskiego IQor obsługuje wiodące marki technologiczne w 12 językach. Uruchomienie projektu iQor pochłonęło równowartość ok. 2,5 mln zł.

Dzisiejsze otwarcie Customer Interaction Services stało się doskonałą okazją do wręczenia przez Hannę Kardas (prezesa Fundacji Take Care) oraz Hartmuta Liebela (President & Chief Executice Officer iQor), stypendiów Take Care dla uczestników Programu „Drużyna iQor-a”. Nagrody te otrzymali najlepsi spośród praktykantów i stażystów (rocznie na stażach w firmie pojawia się ponad 300 uczniów i studentów). Tegoroczni stypendyści to: Krzysztof Trybuszewski, Przemysław Materna, Natalia Bracikowska, Marta Muszyńska, Denis Kołodziejczyk.

-Nazywam się Krzysztof Trybuszewski. Jestem uczniem Zespołu Szkół Elektronicznych w Bydgoszczy. Byłem w iQor najpierw na stażu, później na praktyce. Mówi się tu, że każda osoba z pomysłem ma szansę na otworzenie własnego działu, ja zawsze marzyłem o tym żeby zająć się serwisowaniem sprzętu audio, więc jest szansa, że będzie tu w przyszłości miejsce także dla mnie. A co daje mi otrzymane stypendium? Przeznaczę część pieniędzy na studia, ale pojmuję je także jako swojego rodzaju wejściówkę do tej firmy, możliwość utrzymywania z nią kontaktu. Nie bez znaczenia jest umieszczenie w CV wpisu o takim wyróżnieniu.

O inwestycji iQor opowiadali Hartmut Liebel (President & Chief Executice Officer iQor), Peter Sykora (Chief Operating Officer iQor), Bogdan Kardas (Senior Site Director iQor Poland) i prezydent Bydgoszczy Rafał Bruski, chwaląc sobie decyzję o wybraniu Bydgoszczy na siedzibę IQor-a, wszak jest to miasto, które w rankingu Banku Światowego znalazło się wśród najlepszych miast w Polsce pod względem przyjaznego podejścia do biznesu. Bydgoska firma chwalona była za panującą tu szczególną, niemal rodzinną atmosferę, przede wszystkim jednak za technologię i zdolności techniczne pracującego tu zespołu ludzi, za dostarczanie wysokiej jakości usług, w bardzo korzystnych cenach dla wielu klientów na świecie, za innowacyjność, wprowadzanie nowych technik,  rozwijanie filozofii LEAN, bardzo ważnej we współczesnym przemyśle, no i za supernowoczesne centrum wsparcia technicznego, dzięki któremu można wykonać nowy krok w transformacji usług serwisowych i tworzyć nowe standardy obsługi klienta.

Ceremonia przecięcia wstęgi  zakończyła część oficjalną, po której była możliwość zwiedzenia Customer Interaction.

Powiązane treści

Program do mailingu FreshMail
 

Program do mailingu FreshMail