Bydgoszcz
10C
Opady
93% wilgotność
Wiatr: 8km/h W
H 10 • L 10
7C
Nd
-1C
Pon
1C
Wt
4C
Sr
-2C
Czw
PILNE: Wykoleił się tramwaj na ul. Nakielskiej. Linia nr 1 jedzie na Babią Wieś, a 3 - na Rycerską.
Metropolia BydgoskaBydgoszczBiznesCo połączy legendę boksu i Bydgoszcz? Odpowiedź poznaliśmy w Paryżu!
Manny Pacquiao
27.10.2016 | 00:30

Co połączy legendę boksu i Bydgoszcz? Odpowiedź poznaliśmy w Paryżu!

Wyjątkowa kooperacja polsko-singapurska ma przynieść globalny sukces.

Na zdjęciu: Manny Pacquiao, mistrz świata w ośmiu kategoriach wagowych.

Fot. Real Boxing / Facebook

Bydgoski producent gier komputerowych, twórca szeroko komentowanej gry „Real Boxing”, firma Vivid Games poinformowała, że podpisała porozumienie z singapurską spółką GToken. Dzięki temu w przyszłym roku na rynku ma ukazać się kolejna odsłona rozgrywki – z legendarnym filipińskim pięściarzem Mannym Pacquiao w roli głównej.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Aplikacja ułatwi poruszanie się po bydgoskim zoo. To pierwszy taki projekt w Polsce

Do parafowania umowy doszło podczas rozpoczętych w środę w paryskim centrum wystawienniczym Porte de Versailles targów Game Connection Europe 2016, organizowanego od piętnastu lat międzynarodowego wydarzenia dedykowanego branży gier komputerowych. Potwierdzeniem zawiązania kooperacji było zdjęcie opublikowane na Instagramie prezentujące sygnatariuszy – Krzysztofa Kusaka, menedżera Vivid Games oraz Kennetha Marka Yonga dyrektora i jednego z partnerów GToken.

Polsko-singapurska współpraca zaowocuje możliwością wykorzystania wizerunku Manny’ego Pacquiao, wielokrotnego mistrza świata w ośmiu (!) kategoriach wagowych. Filipińczyk będzie bohaterem gry „Real Boxing Manny Pacquiao”, która ma ukazać się – zarówno na platformę Android, jak i system iOS, w drugim kwartale przyszłego roku. – Dla nas to krok milowy w rozwoju marki „Real Boxing” – komentuje prezes Vivid Games Remigiusz Kościelny. – Po raz pierwszy będziemy mogli umożliwić użytkownikom rozgrywkę jednym z najbardziej popularnych pięściarzy na świecie. Z dwoma tytułami opartymi na tak dużych licencjach zapewnimy sobie dominację w tym sektorze rynku. Przypomnijmy, że wcześniej bydgoski producent pozyskał licencję na wykorzystywanie wizerunku filmowego Rocky’ego Balboy i innych bokserów przewijających się w serii.

ZOBACZ TAKŻE: Tworzą platformy VOD oraz nawigacje satelitarne. Teraz szukają pracowników w Bydgoszczy

Nowa odsłona flagowego produktu Vivid Games zapewni nie tylko możliwość gry „Pacmanem” (przydomek Pacquiao – dod. red.), ale również korzystanie z oficjalnych strojów i przedmiotów sygnowanych jego nazwiskiem. Jak przekonują przedstawiciele spółki GToken, której notabene Pacquiao jest od czerwca udziałowcem, dla obu stron nowa edycja gry ma być impulsem do dalszego rozwoju.

Czy rzeczywiście tak będzie? Zdaniem Damiana Jaroszewskiego, blogera Appki.com.pl, pozyskanie filińskiej legendy boksu jest z pewnością sukcesem wizerunkowym. – Nie przeceniałbym jednak tego – dodaje Jaroszewski, twierdząc, że już druga odsłona „Real Boxing” nie odniosła tak dużego sukcesu jak pierwsza (łącznie pobrano je ponad 40 milionów razy na całym świecie). – I to pomimo wykorzystania tak znanej marki jak Rocky Balboa. A trzeba pamiętać, że była to oficjalna gra nowego filmu, który został dobrze przyjęty zarówno przez widownię, jak i recenzentów – przekonuje nasz rozmówca. Jak twierdzi, nie jest pewne, czy jeden bokser – nawet o renomie Pacquiao – może w tym wypadku stanowić różnicę. – Dla młodszego odbiorcy nie jest to raczej postać szczególnie znana – podsumowuje.

Vivid Games istnieje na rynku od dziesięciu lat. W połowie 2012 roku spółka zadebiutowała na rynku NewConnect, a od kilku tygodni jest notowana na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. W minionych roku produkty ze sprzedaży produktów firmy wyniosły ponad 17 milionów złotych.

Powiązane treści