Bydgoszcz
18C
93% wilgotność
Wiatr: 4km/h ENE
H 18 • L 18
17C
Sob
18C
Nd
21C
Pon
23C
Wt
26C
Sr
Kolizja samochodu osobowego z tramwajem linii nr 4 na Szpitalnej. Ruch w kierunku pętli Glinki wstrzymany.
Metropolia BydgoskaAKTUALNOŚCINiecodzienne zakończenie akcji Lidla. Po licznych zwrotach towarów [OŚWIADCZENIE]
lidl_promocja_odwolanie
09.11.2016 | 11:25

Niecodzienne zakończenie akcji Lidla. Po licznych zwrotach towarów [OŚWIADCZENIE]

Na zdjęciu: Jeden z Czytelników przesłał do nas zdjęcie komunikatu z marketu Lidl informującego o zakończeniu akcji promocyjnej.

Fot. nadesłane

Przed czasem zakończyła się akcja sklepów Lidl, która umożliwiała klientom zwrot towarów sygnowanych markami własnymi sieci. – Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom – czytamy w komunikacie spółki.

Lidl stał się zakładnikiem regulaminu promocji, którą wymyślił. Zakładał on bowiem, że zwrotu może dokonać każdy, kto uzna, iż dany produkt nie spełnił jego oczekiwań i posiada ponadto dowód zakupu. Z całej Polski zaczęły płynąć sygnały o nadużyciach – dokonywano zakupów, po czym oddawano puste opakowania pod pretekstem „braku zadowolenia”.

Dlatego też we wtorek sieć poinformowała o przedwczesnym zakończeniu akcji (pierwotnie miała trwać do 30 listopada). Na stronie www.lidl.pl ukazało się oświadczenie firmy: „Chcielibyśmy poinformować, że podjęliśmy decyzję o zakończeniu z dniem 8 listopada 2016 r. promocji objętej Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków). Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta”.

Wszyscy klienci, którzy dokonali zakupów przed momentem zakończenia akcji, nadal mogą dokonywać zwrotów na zasadach opisanych w regulaminie. „W przyszłości, długofalowo będziemy rozwijać udogodnienia w zakresie zwrotów Produktów marek Lidla oraz nowych konceptów promocyjnych” – czytamy w komunikacie Lidla.

Powiązane treści