Bydgoszcz
1C
Niebo głównie zachmurzone
95% wilgotność
Wiatr: 1km/h N
H 1 • L 1
2C
Sr
5C
Czw
10C
Pt
8C
Sob
6C
Nd
Kolizja samochodu osobowego z tramwajem linii nr 4 na Szpitalnej. Ruch w kierunku pętli Glinki wstrzymany.
Metropolia BydgoskaBydgoszczBiznesNowi najemcy w Metropolitan Outlet. Dwie marki odzieżowe
metropolitan_outlet_wizualizacja
02.11.2017 | 11:04

Nowi najemcy w Metropolitan Outlet. Dwie marki odzieżowe

Dwie marki odzieżowe dołączyły do grona najemców.

Na zdjęciu: Metropolitan Outlet zostanie otwarty jesienią 2018 roku.

Fot. mat. prasowe

Powiększa się grono najemców powstającego w Bydgoszczy centrum wyprzedażowego Metropolitan Outlet. Do znanych marek, które będą tworzyły ofertę modową obiektu, dołącza duńska marka odzieżowa Only oraz polski producent wysokiej jakości odzieży męskiej Pako Lorente.

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy buduje silny sektor mody damskiej i męskiej, który stanowi podstawę dobrze funkcjonującego centrum wyprzedażowego. Do grona najemców obiektu właśnie dołączyły 2 kolejne marki z tego sektora – duńska marka Only oraz polska marka Pako Lorente.

Pierwsza z nich oferuje kolekcje odzieży damskiej. W salonie o powierzchni 212 mkw.  klientki znajdą szeroki wybór stylowych jeansów, swetrów i sukienek. Z kolei w lokalu o powierzchni 145 mkw. marka Pako Lorente – dedykowana mężczyznom, którzy cenią sobie dobrą jakość w przystępnej cenie – zaoferuje stylizacje na każdą okazję, zaczynając od klasycznych, biznesowych po casualowe, wyróżniające się na tle zachowawczej mody męskiej.

Pako Lorente to marka dla ludzi, którzy cenią dobry styl, kochają życie, mają pasje, podążają za marzeniami i realizują swoje cele. Nasze kolekcje projektowane są zgodnie z obowiązującymi trendami w modzie i spełniają oczekiwania najbardziej wymagających mężczyzn – mówi Rafał Chrapkowicz, prezes Pako Lorente. – Mamy rozbudowaną sieć salonów regularnych w galerach handlowych w całej Polsce,  dlatego punkty w centrach outletowych, takich jak Metropolitan Outlet, są dla nas naturalnym kierunkiem rozwoju – dodaje Chrapkowicz.

Ofertę modową Metropolitan Outlet budują również takie marki, jak Guess, Próchnik, Franco Ferruzzi, Lavard, Kubenz, By Insomnia, Evolution, Bagatelle, London Hill, Italian Fashion, ONYXX czy Ewtex.

Bydgoski Metropolitan Outlet zaoferuje mieszkańcom regionu nowoczesną przestrzeń zakupową. Na powierzchni 17 000 mkw. znajdzie się ponad 60 salonów outletowych – modowych, sportowych, obuwniczych, wyposażenia wnętrz z ofertą w atrakcyjnych cenach. Sektor mody uzupełni oferta sportowa marki 4F, oferta wyposażenia wnętrz marek Dajar Home & Garden oraz Home & Cook, a także pierwszy w Bydgoszczy outletowy salon z elegancką biżuterią firmy Apart. Ofertę obiektu uzupełnią również punkty gastronomiczne i usługowe, plac zabaw dla dzieci czy stacja paliw. Mocną stroną inwestycji będzie z pewnością funkcjonujący w nowej odsłonie hipermarket Carrefour o powierzchni blisko 6 000 mkw.

Zakończenie prac budowlanych i otwarcie Metropolitan Outlet przy al. Jana Pawła II zaplanowano na jesień 2018 roku.

Powiązane treści