Bydgoszcz
14C
87% wilgotność
Wiatr: 4km/h SE
H 14 • L 14
12C
Sob
11C
Nd
11C
Pon
11C
Wt
12C
Sr
Kolizja samochodu osobowego z tramwajem linii nr 4 na Szpitalnej. Ruch w kierunku pętli Glinki wstrzymany.
Metropolia BydgoskaAKTUALNOŚCINowy pomysł Arrivy. Bilety kolejowe kupisz w kioskach
pociąg, Arriva, Hel - ST
02.08.2016 | 11:41

Nowy pomysł Arrivy. Bilety kolejowe kupisz w kioskach

- Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów - przekonują przedstawiciele spółki.

Na zdjęciu: Kilka tygodni temu Arriva uruchomiła wakacyjne połączenie na Hel.

Fot. Sebastian Torzewski / archiwum

Od poniedziałku bilety na pociągi Arrivy można kupić w kioskach i salonach sieci Kolporter. – To pierwszy etap współpracy, którą chcemy systematycznie rozszerzać – zapewniają obie spółki.

CZYTAJ TAKŻE: Wakacyjne połączenie Bydgoszcz – Hel. Bilety kupisz także na… plaży

Na razie w ofercie Kolportera znajdą się bilety jednorazowe. Można je nabyć we wszystkich punktach sieci na terenie województw: kujawsko-pomorskiego oraz pomorskiego. Do końca roku dystrybucja miałaby jednak odbywać się we wszystkich punktach na terenie kraju, a jest ich ponad tysiąc. – Od początku funkcjonowania jesteśmy otwarci na nowoczesne kanały dystrybucji. Tym bardziej cieszymy się, że jako pierwsza firma kolejowa udostępnimy nasze bilety w punktach Kolportera – mówi prezes Arriva RP Damian Grabowski. – Zwłaszcza w sezonie wakacyjnym możliwość zakupu biletów kolejowych w naszej sieci powinna stanowić spore ułatwienie dla podróżujących – wtóruje mu rzecznik prasowy Kolportera Dariusz Materek.

Zakup biletów Arrivy w salonach Kolportera będzie wiązał się z opłatą manipulacyjną. Ma ona wynieść 10 procent wartości biletu, ale nie więcej niż 5 złotych. W przypadku biletów na dystansie do 50 kilometrów opłata jest stała i wynosi 39 groszy.

Reklamacje i zapytania dotyczące nowego kanału dystrybucyjnego można składać na infolinii Arrivy (801-081-515 dla telefonów stacjonarnych i 22 481-39-48 dla komórkowych), pod adresem mailowym info.kolej@arriva.pl, w toruńskim Centrum Obsługi Pasażera spółki przy ulicy Grudziądzkiej 110-114 (lokal 201) oraz w Biurze Obsługi Klienta portalu e-Podróżnik – nr tel. 12 399-44-10 oraz adres e-mail: bilety@e-podroznik.pl.

Powiązane treści