Bydgoszcz
-6C
Słonecznie
73% wilgotność
Wiatr: 5km/h ESE
H -6 • L -6
-10C
Pon
-3C
Wt
2C
Sr
2C
Czw
4C
Pt
PILNE: Kolizja na ul. Ogińskiego. Linie nr 55 i 64 kierowane objazdem bez pomijania przystanków.
Metropolia BydgoskaAKTUALNOŚCIProblemy z usługami Banku Pocztowego. „Nie mamy dostępu do swoich pieniędzy”
bank_pocztowy_rondo_jagiellonow
07.12.2016 | 10:48

Problemy z usługami Banku Pocztowego. „Nie mamy dostępu do swoich pieniędzy”

- Od kilku dni mamy problem z wglądem w swoje konto. Co się dzieje? - pyta jedna z naszych Czytelniczek.

Na zdjęciu: Budynek Banku Pocztowego przy rondzie Jagiellonów.

Fot. Stanisław Gazda

Od kilku dni nie mamy dostępu do swoich pieniędzy. Nie możemy też sprawdzić stanu konta – zgłosiła naszej redakcji pani Katarzyna. Bank Pocztowy, którego klientką jest nasza Czytelniczka, przyznaje, że ma problem z bankowością internetową.

CZYTAJ TAKŻE: Zarząd bydgoskiego banku zamówił mszę świętą. W sanktuarium w Licheniu

Jak wynika z komunikatu opublikowanego we wtorek na stronie banku, obecnie występują utrudnienia w dostępie do platformy Pocztowy24, rachunków obsługiwanych przez IVR (platformę telekomunikacyjną pełniącą funkcję automatycznego biura obsługi), usługi Giro płatność, a także przelewów natychmiastowych. „Klienci mogą dokonywać operacji kartami do rachunków w Banku Pocztowym (wpłaty i wypłaty), jak również dokonywać tych transakcji w placówkach Poczty Polskiej” – czytamy w oświadczeniu biura prasowego.

Jaki jest powód problemów? Zdaniem przedstawicieli banku w miniony weekend prowadzone były prace konserwacyjne, ale ich efektem była niedostępność części usług, która rozciągnęła się na poniedziałek i wtorek, a – jak wynika z informacji od naszej czytelniczki – również na środę. – Przepraszamy klientów za wszelkie niedogodności. Jednocześnie zapewniamy, że ich środki są bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, by przywrócić pełną dostępność naszej obsługi – twierdzi Bartosz Trzciński z Departamentu Marketingu i Public Relations Banku Pocztowego.

Bank zapewnia jednocześnie, że wszystkie reklamacje dotyczące operacji wykonywanych w ostatnich dniach zostaną rozpatrzone w trybie przyspieszonym.

Powiązane treści