Bydgoszcz
22C
Niebo częściowo zachmurzone
64% wilgotność
Wiatr: 9km/h WSW
H 22 • L 22
14C
Pon
18C
Wt
18C
Sr
22C
Czw
23C
Pt
Dziś ukazało się najnowsze, czerwcowe wydanie papierowe METROPOLIABYDGOSKA.PL. Zapraszamy do lektury!
Metropolia BydgoskaAKTUALNOŚCINie działają  kasy samoobsługowe – winny nowy system
Tesco-Logo
03.11.2016 | 15:48

Nie działają  kasy samoobsługowe – winny nowy system

Na zdjęciu: Logo Tesco

Fot. Tesco

Dzisiejsza rzeczywistość sklepu Tesco Extra przy ul. Toruńskiej: wszystkie kasy samoobsługowe zamknięte. Klienci obsługiwani są przez kasjerki pracujące w trzech działających kasach. Efekt: kolejki i zdenerwowanie po obu stronach. Dlaczego tak się dzieje? „To z powodu nowego systemu” – wyjaśnia kasjerka i na tym kończy temat.

Próbowaliśmy wyjaśnić przyczynę niedziałających kas samoobsługowych. Sprawa wcale nie była taka prosta. Pierwszy powód – na oficjalnej stronie internetowej sieci Tesco, numer telefonu  do  sklepu przy ul. Toruńskiej nieaktualny. Gdy próbujemy dojść prawdy poprzez infolinię, mimo iż rozmawiamy z żywym człowiekiem, odpowiedź brzmi jak z automatu: „Z powodu wprowadzenia nowego systemu, mogą pojawić się pewne problemy. Takie uwagi są na bieżąco zgłaszane do odpowiedniego działu, aby jak najszybciej zostały wyeliminowane”. Na prośbę o przełączenie do kompetentnej osoby, która wyjaśniłaby na czym polega problem i jak długo kasy samoobsługowe będą nieczynne? – pani z infolinii odpowiada, że „Niestety, takiej informacji nie udzielamy. Ja mogę przyjąć zgłoszenie w tej sprawie i przekazać pytanie do weryfikacji. Natomiast nie gwarantuję, że odpowiedź zostanie udzielona”. Na szczęście udaje się nam poznać aktualny numer do Tesco przy Toruńskiej.

Pani kierownik Magdalena Mrozińska usłyszawszy, że jest to pytanie medialne – natychmiast odsyła nas do rzecznika prasowego sieci Tecsco, tyle że ten telefon mimo kilkunastu prób połączenia się z nim milczał jak zaklęty. Po kilkukrotnych naleganiach o udzielenie odpowiedzi na nieskomplikowane przecież pytanie: „Dlaczego nie działają kasy samoobsługowe?” słyszymy w końcu, że: „To rzeczywiście jest wina wgrywanego systemu i tylko i wyłącznie tego. Kasy są już gotowe do obsługi klientów, potrzebujemy jeszcze dokonać aktualizacji. Jeżeli to się powiedzie, to myślę, że jeszcze dzisiaj będą działać. To jest system, który ma za zadanie wspierać zapasy produktów w sklepie, ale system kasowy jest od niego zależny więc dotknęło to kasy samoobsługowe”.

Powiązane treści