Bydgoszcz
19C
Burze
77% wilgotność
Wiatr: 5km/h N
H 19 • L 19
19C
Sob
25C
Nd
23C
Pon
26C
Wt
30C
Sr
FORDON: Awaria tramwaju linii nr 7 na ulicy Akademickiej na wysokości ul. Romanowskiej (kierunek Łoskoń). Wstrzymano ruch tramwajowy w obu kierunkach.
Metropolia BydgoskaBydgoszczBiznesTickeo wyróżnione w prestiżowym konkursie. „Wkrótce dołączą nowi partnerzy”
tickeo
08.06.2016 | 14:26

Tickeo wyróżnione w prestiżowym konkursie. „Wkrótce dołączą nowi partnerzy”

Na zdjęciu: Grafika promująca Tickeo

Fot. Tickeo

Bydgoski serwis Tickeo.pl został wyróżniony w polskiej edycji ogólnoświatowego konkursu dla start-upów  UberPITCH. Projekt Mateusza Machulskiego znalazł się w gronie pięciu wyróżniających się firm.

Na całym świecie zgłoszono blisko 4000 aplikacji, z czego 200 w polskiej edycji. 40 firm znad Wisły zostało zakwalifikowanych do krajowego finału, podczas którego trzeba było zamówić przejazd w aplikacji Uber i podczas siedmiominutowego przejazdu przedstawić swój pomysł inwestorom i mentorom, reprezentującym takie firmy jak Google czy Speedup Group. Najlepiej zdaniem jury zaprezentowała się firma HiProMine specjalizująca się w przemysłowym chowie owadów, a bydgoskiego Tickeo znalazło się w gronie pięciu wyróżniających się firm. – Jestem pod dużym wrażeniem poziomu, jakie reprezentują polskie start-upy. Mieliśmy duże trudności, żeby wybrać zwycięzcę, dlatego wyróżniliśmy parę projektów jak Yawn, Spontap czy Tickeo – podsumowywał Ted Persson z funduszu EQT Ventures.

Tickeo to portal umożliwiający rezerwację biletów do wielu atrakcji turystycznych. Obecnie w ofercie serwisu znajdują się LPKiW Myślęcinek, Muzeum Wodociągów w Bydgoszczy czy też Mega Park w Grudziądzu. – Bardzo nas cieszy wyróżnienie dane przez takie grono ekspertów biznesu. Działamy na rynku zaledwie od 2 miesięcy, więc tym bardziej jest to dla nas cenny sukces i motywacja do dalszego działania – mówi Mateusz Machulski, pomysłodawca Tickeo. – W tym momencie liczba atrakcji jest niewielka, ale wkrótce dołączą do nas nowi partnerzy, więc warto śledzić nasze profile w mediach społecznościowych, gdzie na bieżąco informujemy o nowościach w naszej ofercie – dodał Machulski.

Powiązane treści