Bydgoszcz
15C
Słonecznie
77% wilgotność
Wiatr: 2km/h NW
H 15 • L 15
13C
Czw
13C
Pt
14C
Sob
14C
Nd
8C
Pon
Kolizja samochodu osobowego z tramwajem linii nr 4 na Szpitalnej. Ruch w kierunku pętli Glinki wstrzymany.
Metropolia BydgoskaBydgoszczBiznesTickeo wyróżnione w prestiżowym konkursie. „Wkrótce dołączą nowi partnerzy”
tickeo
08.06.2016 | 14:26

Tickeo wyróżnione w prestiżowym konkursie. „Wkrótce dołączą nowi partnerzy”

Bydgoski serwis Tickeo.pl został wyróżniony w konkursie UberPITCH.

Na zdjęciu: Grafika promująca Tickeo

Fot. Tickeo

Bydgoski serwis Tickeo.pl został wyróżniony w polskiej edycji ogólnoświatowego konkursu dla start-upów  UberPITCH. Projekt Mateusza Machulskiego znalazł się w gronie pięciu wyróżniających się firm.

Na całym świecie zgłoszono blisko 4000 aplikacji, z czego 200 w polskiej edycji. 40 firm znad Wisły zostało zakwalifikowanych do krajowego finału, podczas którego trzeba było zamówić przejazd w aplikacji Uber i podczas siedmiominutowego przejazdu przedstawić swój pomysł inwestorom i mentorom, reprezentującym takie firmy jak Google czy Speedup Group. Najlepiej zdaniem jury zaprezentowała się firma HiProMine specjalizująca się w przemysłowym chowie owadów, a bydgoskiego Tickeo znalazło się w gronie pięciu wyróżniających się firm. – Jestem pod dużym wrażeniem poziomu, jakie reprezentują polskie start-upy. Mieliśmy duże trudności, żeby wybrać zwycięzcę, dlatego wyróżniliśmy parę projektów jak Yawn, Spontap czy Tickeo – podsumowywał Ted Persson z funduszu EQT Ventures.

Tickeo to portal umożliwiający rezerwację biletów do wielu atrakcji turystycznych. Obecnie w ofercie serwisu znajdują się LPKiW Myślęcinek, Muzeum Wodociągów w Bydgoszczy czy też Mega Park w Grudziądzu. – Bardzo nas cieszy wyróżnienie dane przez takie grono ekspertów biznesu. Działamy na rynku zaledwie od 2 miesięcy, więc tym bardziej jest to dla nas cenny sukces i motywacja do dalszego działania – mówi Mateusz Machulski, pomysłodawca Tickeo. – W tym momencie liczba atrakcji jest niewielka, ale wkrótce dołączą do nas nowi partnerzy, więc warto śledzić nasze profile w mediach społecznościowych, gdzie na bieżąco informujemy o nowościach w naszej ofercie – dodał Machulski.

Powiązane treści