Bydgoszcz
-4C
Słonecznie
62% wilgotność
Wiatr: 4km/h S
H -4 • L -4
-11C
Sr
1C
Czw
2C
Pt
2C
Sob
1C
Nd
PILNE: Awaria tramwaju T7 na moście Pomorskim. Linie nr 4, 7 i 8 w kierunku r. Toruńskiego skierowane objazdem przez Babią Wieś.
Metropolia BydgoskaBydgoszczBiznesTickeo wyróżnione w prestiżowym konkursie. „Wkrótce dołączą nowi partnerzy”
tickeo
08.06.2016 | 14:26

Tickeo wyróżnione w prestiżowym konkursie. „Wkrótce dołączą nowi partnerzy”

Bydgoski serwis Tickeo.pl został wyróżniony w konkursie UberPITCH.

Na zdjęciu: Grafika promująca Tickeo

Fot. Tickeo

Bydgoski serwis Tickeo.pl został wyróżniony w polskiej edycji ogólnoświatowego konkursu dla start-upów  UberPITCH. Projekt Mateusza Machulskiego znalazł się w gronie pięciu wyróżniających się firm.

Na całym świecie zgłoszono blisko 4000 aplikacji, z czego 200 w polskiej edycji. 40 firm znad Wisły zostało zakwalifikowanych do krajowego finału, podczas którego trzeba było zamówić przejazd w aplikacji Uber i podczas siedmiominutowego przejazdu przedstawić swój pomysł inwestorom i mentorom, reprezentującym takie firmy jak Google czy Speedup Group. Najlepiej zdaniem jury zaprezentowała się firma HiProMine specjalizująca się w przemysłowym chowie owadów, a bydgoskiego Tickeo znalazło się w gronie pięciu wyróżniających się firm. – Jestem pod dużym wrażeniem poziomu, jakie reprezentują polskie start-upy. Mieliśmy duże trudności, żeby wybrać zwycięzcę, dlatego wyróżniliśmy parę projektów jak Yawn, Spontap czy Tickeo – podsumowywał Ted Persson z funduszu EQT Ventures.

Tickeo to portal umożliwiający rezerwację biletów do wielu atrakcji turystycznych. Obecnie w ofercie serwisu znajdują się LPKiW Myślęcinek, Muzeum Wodociągów w Bydgoszczy czy też Mega Park w Grudziądzu. – Bardzo nas cieszy wyróżnienie dane przez takie grono ekspertów biznesu. Działamy na rynku zaledwie od 2 miesięcy, więc tym bardziej jest to dla nas cenny sukces i motywacja do dalszego działania – mówi Mateusz Machulski, pomysłodawca Tickeo. – W tym momencie liczba atrakcji jest niewielka, ale wkrótce dołączą do nas nowi partnerzy, więc warto śledzić nasze profile w mediach społecznościowych, gdzie na bieżąco informujemy o nowościach w naszej ofercie – dodał Machulski.

Powiązane treści