Lista odwołanych wydarzeń i zamkniętych miejsc [AKTUALIZACJE NA BIEŻĄCO]

Coś dla chcących nauczenia się kreatywność i strategii w sprzedaży

Dodano: 25.10.2016 | 07:17

Wyzwania dla handlowców są coraz trudniejsze, stąd większa wiedza coraz bardziej potrzebna.

Na zdjęciu: Zarobić, nie stracić, wyjść na swoje...

Fot. Stanisław Gazda

Szkoła Biznesu MBA i time work group – w ramach Biznesowych Poranków w WSG – proponują uruchomienie kreatywnego i strategicznego myślenia w sprzedaży.

W dzisiejszych czasach praca handlowca jest coraz trudniejsza. Klienci doskonale znają wartość ofert na rynku; mają dostęp do szerokiej informacji i mogą wybierać spośród wielu konkurencyjnych propozycji. Toteż chcąc utrzymać klienta, a wraz z nim przychody i marże, handlowcy muszą zweryfikować dotychczasowe techniki i narzędzia sprzedaży.

W trakcie spotkania w czwartek, 27 października 2016 r.,  w godzinach od 8:30 – 10:30 w Wyższej Szkole  Gospodarki, ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz, bud C, sala konferencyjna c116/c117 – I p. uzyskacie  fachową pomoc w wykorzystywaniu strategii, narzędzi i techniki w nawiązywaniu i utrzymywaniu długotrwałych relacji z klientami. Dowiecie się,  jaki kierunek ma objąć handlowiec, by w sposób trwały przejmować kontrolę nad procesem handlowym. Ponadto usłyszycie jakie wartości w handlowaniu są ważne dziś dla klientów, jakie są kluczowe problemy w sprzedaży, a także sposoby budowania przewagi konkurencyjnej.

Wstęp – bezpłatny