Jak stworzyć skuteczną reklamę i na niej nie zbankrutować? Przeczytaj nasz poradnik!
Dodano: 29.03.2021 | 18:00Na zdjęciu: Jeśli planujesz wyróżnić się na tle najgroźniejszych branżowych rywali, warto zainwestować w promowanie najważniejszych dla Ciebie produktów lub usług.
Fot. mat. autora
Rosnąca praktycznie z miesiąca na miesiąc konkurencja oraz wzrastające wymagania Klientów sprawiają, że w dzisiejszych czasach bez skutecznego marketingu ani rusz! Jeśli planujesz wyróżnić się na tle najgroźniejszych branżowych rywali, warto zainwestować w promowanie najważniejszych dla Ciebie produktów lub usług. Nie musisz jednak wydawać kilkanaście tysięcy miesięcznie z tytułu chęci reklamowania marki. Okazuje się, że tradycyjne formy marketingowe są nadal skuteczne oraz przede wszystkim stosunkowo tanie. Czy da się połączyć oszczędzanie z wysoką efektywnością?
Zrealizuj swoje biznesowe marzenia bez konieczności wydawania milionów na promocję firmy!
Billboardowe kampanie reklamowe w centrum dużego miasta czy promocja w radio i telewizji stanowią marzenia dla zdecydowanej większości przedsiębiorców. Prawda jest jednak brutalna, bo na tego typu marketing mogą sobie pozwolić tylko branżowi giganci. Średnie lub mniejsze firmy muszą szukać alternatywnych rozwiązań, gdzie skuteczność przekazu zostanie połączona z niską ceną za usługę. ST Print oferuje tradycyjne stojaki, totemy i systemy reklamy point of sale. Wszystkie wymienione wcześniej nośniki należą do stosunkowo tanich oraz efektywnych sposobów na promowanie marki wśród Klientów detalicznych. Takich spotkasz w galeriach handlowych, sklepach stacjonarnych lub w kioskach. Jeśli chcesz niskim kosztem zwrócić uwagę na konkretny produkt lub usługę, tradycyjna forma marketingu okaże się przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Zerowy koszt późniejszej eksploatacji jest kolejnym atutem, dla którego warto wybrać rozwiązania proponowane przez doświadczoną na rynku firmę ST Print.
Wyciśnij maksimum potencjału z reklamy tradycyjnej. Oto przydatne wskazówki!
Kluczem do sukcesu przy wykorzystywaniu stacjonarnej formy marketingu jest umiejętne nasycenie punktu sprzedaży reklamą dedykowaną dla Klientów detalicznych. Od razu należy podkreślić, że zbytnie zaśmiecenie sklepu plakatami, listwami reklamowymi czy wobblerami jest odbierane jako marketingowe faux pas. Reklama ma zachęcać potencjalnego nabywcę. Zastosuj ją więc tylko przy produktach lub usługach, na których najbardziej Ci zależy. Może być to pozycja z asortymentu przynosząca największy dochód czy towar klasy premium. Klika chwil warto również poświęcić na sposób wykonania nośnika. Powinien on maksymalnie nawiązywać do tożsamości firmowej. Stosowanie brandowych barw, loga czy haseł reklamowych jest nie tylko wskazane, co wręcz obowiązkowe przy tworzeniu skutecznej kampanii marketingowej!
- Nowe mieszkanie w Bydgoszczy czy używane — porównanie - 3 października 2024
- Muzycy z całego świata na II Festiwalu Paderewskiego. Już od 13 października w Bydgoszczy! - 3 października 2024
- Leczenie niepłodności w klinice Gameta Bydgoszcz – nowoczesne metody i kompleksowa opieka - 2 października 2024