[awesome-weather owm_city_id="3102014" location="Bydgoszcz" units="C" size="wide" show_icons="1" custom_bg_color="#070738"]
Lista odwołanych wydarzeń i zamkniętych miejsc [AKTUALIZACJE NA BIEŻĄCO]
1

Łukasz Krupa: Zachęcamy, aby podróżować po metropolii, korzystając z wyjątkowych ofert

Dodano: 28.09.2020 | 10:53

Na zdjęciu: Łukasz Krupa zachęca do korzystania z promocji podczas Metropolii za pół ceny.

Fot. Szymon Fiałkowski

Rozmowa z Łukaszem Krupą, dyrektorem Biura Promocji Miasta i Współpracy z Zagranicą oraz Dyrektorem Biura Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz – organizatora akcji „Metropolia za pół ceny”

– W tym roku wiele miejskich imprez zostało odwołanych w związku z pandemią, ale Metropolia za pół ceny odbędzie się. To akcja potrzebna lokalnym przedsiębiorcom, aby w tych trudnych czasach dotarli do obecnych i nowych klientów?
– Liczymy na to, że po raz kolejny uda się przekonać mieszkańców naszego regionu do skorzystania z oferty firm działających na terenie Metropolii. Trudna sytuacja epidemiczna sprawiała, że wiele podmiotów musiało znacznie ograniczyć działalność. Nasz projekt może ponownie przyciągnąć klientów, może stać się jednym z motorów powrotu do możliwie normalnych spotkań klientów i usługodawców.

– Tegoroczna Metropolia za pół ceny to już nie weekend, a tydzień zniżek. Skąd pomysł na taką zmianę formuły?
– Naszymi partnerami, firmami które oferują rabaty, są nie tylko punkty gastronomiczne. Wielu z naszych partnerów w weekendy nie prowadzi tak aktywnej działalności, jak w tygodniu. Stąd nasz pomysł na wydłużenie akcji. Warto przypomnieć, że każdy partner indywidualnie określa, na jaki okres przyłącza się do akcji. Na plakatach i na naszej stronie internetowej dokładnie określamy, kiedy przyjść do firmy, by skorzystać z 50 procentowego rabatu. Dodatkowo rozciągnięcie akcji na cały tydzień pozwoli zwiększyć poziom bezpieczeństwa poprzez ograniczenie tłoku w danych placówkach.

[ZOBACZ TAKŻE: LISTA ZNIŻEK W METROPOLII ZA PÓŁ CENY 2020]

– Akcja to następczyni „Bydgoszczy za pół ceny”. Jak Urząd Miasta ocenia z perspektywy czasu pomysł rozszerzenia promocji na teren całej metropolii?
– To jeden z najważniejszych elementów projektu. Nie tylko promujemy lokalne produkty i usługi, ale co ważniejsze zachęcamy do tego, by klienci podróżowali między miejscowościami naszej metropolii, by odkrywali piękno naszego regionu, korzystając jednocześnie z wyjątkowych ofert.  Głęboko wierzę, że projekt „Metropolia za pół ceny” będzie się rozwijał i że z roku na rok coraz więcej przedsiębiorców spoza Bydgoszczy będzie się włączać do tej akcji.

Łukasz Krupa: Zachęcamy, aby podróżować po metropolii, korzystając z wyjątkowych ofert
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments