Bydgoszcz
24C
Słonecznie
68% wilgotność
Wiatr: 4km/h SSE
H 24 • L 23
29C
Pon
24C
Wt
23C
Sr
20C
Czw
14C
Pt
Lista odwołanych wydarzeń i zamkniętych miejsc [AKTUALIZACJE NA BIEŻĄCO]
Metropolia BydgoskaBydgoszczBiznesNietypowa sesja zdjęciowa w Bydgoszczy. Zobaczcie jej efekty! [ZDJĘCIA]
06.05.2021 | 13:16

Nietypowa sesja zdjęciowa w Bydgoszczy. Zobaczcie jej efekty! [ZDJĘCIA]

Na zdjęciu: Motywem przewodnim sesji było bowiem pokazanie czegoś, co rzeczywiście mogłoby się wydarzyć.

Fot. Marcin Żabicki

Na terenie bydgoskiej ekoelektrociepłowni należącej do spółki ProNatura odbyła się niecodzienna sesja zdjęciowa. Jej bohaterami były samochody dostawcze z floty Mercedes-Benz Auto Frelik. Dwie z pozoru różne branże połączyła chęć zaprezentowania swoich możliwości.

W ramach sesji sfotografowane zostały Mercedes Sprinter oraz Mercedes Vito. – Są to liderzy na rynku pojazdów dostawczych. Nie tylko od strony funkcjonalnej, ale też designu – mówi Katarzyna Berlik, specjalista ds. marketingu w Mercedes-Benz Auto Frelik. Wspomniane modele łączy też długa historia. Pierwszy z nich rok temu świętował 25-lecie powstania, a drugi ćwierćwiecze obchodzi w tym roku.

Wybór samochodów nie był przypadkowy. Motywem przewodnim sesji było bowiem pokazanie czegoś, co rzeczywiście mogłoby się wydarzyć. – Pojazdy dostawcze są dedykowane do zadań transportowych, więc zależało nam na przedstawieniu ich w naturalnym środowisku pracy, na przykład w sytuacji, gdy trzeba coś przewieźć czy wykonać inne zadania, do których zostały stworzone – wyjaśnia Berlik.

Zorganizowanie sesji zdjęciowej w bydgoskiej spalarni to zarazem okazja do prezentacji tego miejsca. – Każda możliwość pokazania naszej instalacji cieszy, a już szczególnie w dobie pandemii – mówi Piotr Kurek, kierownik biura promocji i komunikacji społecznej ProNatury. Dodaje też, że to nie pierwsza sesja zrealizowana w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych w Bydgoszczy: – Nasza instalacja była już bohaterem plenerów fotograficznych i innych form wyrazu artystycznego. Współpraca z tak silną marką daje oczywiście większe korzyści, choćby w popularyzowaniu naszej instalacji. Jest to też jedna z form edukacji ekologicznej, na którą zwracamy szczególną uwagę w ProNaturze. Ponadto nie od dziś wiadomo, że łączenie potencjału silnych marek jest kluczem do skutecznej ich komunikacji.

Niedawna sesja to dopiero początek współpracy. Firmy już myślą o kolejnych wspólnych działaniach, ale nie wykluczają też współpracy z innymi lokalnymi przedsiębiorstwami. – Jesteśmy otwarci na więcej sesji zdjęciowych w ciekawych, nietypowych wnętrzach. Wiele jeszcze przed nami – podsumowuje Katarzyna Berlik.


Powiązane treści