Bydgoszcz
7C
Słonecznie
87% wilgotność
Wiatr: 1km/h N
H 7 • L 7
14C
Wt
14C
Sr
15C
Czw
13C
Pt
19C
Sob
Lista odwołanych wydarzeń i zamkniętych miejsc [AKTUALIZACJE NA BIEŻĄCO]
Metropolia BydgoskaPORADY I CIEKAWOSTKIPozycjonowanie Stron i Sklepów – Zwiększ widoczność w Internecie
17.08.2021 | 11:56

Pozycjonowanie Stron i Sklepów – Zwiększ widoczność w Internecie

Na zdjęciu: Odpowiednio dobrane działania sprawdzą się zarówno w przypadku stron internetowych, jak i sklepów online, co bezpośrednio przełoży się na przynoszone przez nie dochody.

Fot. mat. autora

Pozycjonowanie stron internetowych pozwala zwiększyć ich widoczność w Internecie, a co za tym idzie przyciągnąć większą liczbę odwiedzających. Odpowiednio dobrane działania sprawdzą się zarówno w przypadku stron internetowych, jak i sklepów online, co bezpośrednio przełoży się na przynoszone przez nie dochody. Kompleksowe pozycjonowanie stron internetowych wymaga jednak przeprowadzenia szeregu działań, w związku czym warto je powierzyć profesjonalistom z działającej od 1999 roku agencji marketingowej Widoczni.

Czym jest i jak wygląda pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie to ogół czynności, które mają na celu zwiększenie widoczności stron internetowych w wyszukiwarce Google oraz pozyskanie wartościowych odwiedzin, które zakończą się konwersją. Oczywiście każda witryna internetowa ma inne potrzeby i cele, w związku z czym należy indywidualnie dopasować strategię jej optymalizacji. Niezależnie od tego jednak pozycjonowanie stron internetowych to złożony proces, który obejmuje kilka etapów. W przypadku skorzystania z agencji Widoczni wyglądają one następująco:

– analiza i strategia – etap obejmuje zbadanie obecnego stanu witryny oraz jej otoczenia mającego wpływ na pozycjonowania, a następnie stworzenie strategii mającej na celu optymalizację strony pod kątem SEO;

– audyt i optymalizacja – na tym etapie agencja przeprowadza audyt SEO oraz tworzy zalecenia optymalizujące pod kątem pozycjonowania strony. Sukces w ich wdrożeniu to klucz do prawidłowego pozycjonowania stron internetowych;

– content marketing – dodanie na stronie nowych tekstów, które będą poprawne pod względem SEO oraz wartościowe dla jej użytkowników;

– budowa profilu linków – pozyskanie wartościowych linków przychodzących;

– optymalizacja i konwersja – wygenerowanie jak największej sprzedaży w ramach budżetu prowadzonych kampanii SEO, a co za tym idzie zwiększenie współczynnika ROI (zwrotu z inwestycji);

– pomiar i optymalizacja – zmierzenie efektów przeprowadzonych działań oraz ich optymalizacja pod kątem zwiększenia zwrotu z inwestycji.

Jakie korzyści przynosi pozycjonowanie sklepu internetowego?

Pozycjonowanie dotyczy nie tylko stron, ale również sklepów internetowych. Dzięki zwiększeniu ich widoczności w wyszukiwarce zwiększa się liczba odwiedzających klientów oraz dokonanych transakcji. Pozycjonowanie sklepu najczęściej obejmuje również jego optymalizację, co pozwala usunąć wszelkie przeszkody na drodze klienta do zakupu. Pozycjonowanie sklepu internetowego to działania, których efektem jest również zwiększenie świadomości marki, a co za tym idzie utrwalenie jej w pamięci klientów. W związku z tym pozycjonowanie sklepów polega na:

  • pozyskaniu wartościowego ruchu użytkowników z wyszukiwarki do konkretnego sklepu;
  • optymalizacji konwersji, czyli wygenerowaniu jak największej sprzedaży z już istniejącego ruchu.

Pozycjonowanie sklepów internetowych ma więc na celu przemianę użytkownika w klienta. Jego osiągnięcie jest możliwe dzięki wdrożeniu odpowiednich działań optymalizacyjnych sklepu, które obejmują zarówno jego budowę, jak i samą ścieżkę zakupową.

Widoczni – certyfikowana agencja Google Ads

Zwiększenie zasięgu strony to nie tylko jej pozycjonowanie, ale również skuteczna kampania Google Ads. Pozwala ona pozyskać nowych klientów oraz zwiększyć konwersję. Różne typy kampanii i reklam Google Ads umożliwiają dotarcie do precyzyjnie dobranej grupy odbiorców. Decydując się na kampanię Google Ads warto skorzystać z oferty firmy, która zagwarantuje uzyskanie możliwie najwyższego zwrotu z inwestycji. Przykładem mogą być Widoczni, czyli certyfikowana agencja Google Ads, która realizuje wszystkie typy kampanii oraz trafi elastycznie dopasować je do potrzeb klienta.

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych pozwala wybić się na wysokie pozycje w wyszukiwarce oraz zwiększyć wydajność witryny, co z pewnością docenią również jej użytkownicy. Skorzystanie z usług profesjonalistów, takich jak agencja Widoczni pozwala mieć również pewność, że działania zostaną przeprowadzone bezpiecznie, a strona nie otrzyma filtra Google.


Podobne wpisy

Powiązane treści