Lista odwołanych wydarzeń i zamkniętych miejsc [AKTUALIZACJE NA BIEŻĄCO]

Ścianka reklamowa jako ekspozycja o wielu zastosowaniach. Co warto wiedzieć?

Dodano: 22.05.2021 | 08:00

Na zdjęciu: Na wyposażeniu każdego przedsiębiorstwa powinny się znaleźć ścianki promocyjne, budujące wizerunek firmy.

Fot. mat. autora

Współcześni przedsiębiorcy poszukują skutecznych form promocji, które pozwolą im w niebanalny sposób wyróżnić się na tle konkurencji. Obok reklamy internetowej, najpopularniejszą metodą docierania do konsumentów jest uczestnictwo w branżowych targach wystawowych. Lecz metod na pokazanie się potencjalnym klientom jest znacznie więcej. Dzisiaj chcemy opowiedzieć Ci o ściankach reklamowych: nowoczesnych konstrukcjach – przydatnych narzędziach promocyjnych dla firm.

Uniwersalna ścianka reklamowa to designerski nośnik treści

Na wyposażeniu każdego przedsiębiorstwa powinny się znaleźć ścianki promocyjne, budujące wizerunek firmy. Mogą mieć różnorodne kształty i rozmiary, być wyposażone w dodatkowe oświetlenie, półki lub inne elementy. Najczęściej są to lekkie konstrukcje, bazujące na aluminiowym stelażu. Układ, design, a przede wszystkim rodzaj nadrukowanej grafiki decyduje o tym, czy ścianka reklamowa  odniesie skutek. Jej głównym zastosowaniem jest prezentacja firmy bądź konkretnych usług / produktów. Projekt może się skupiać wokół treści lub wyłącznie obrazu, który sam w sobie też jest formą reklamy. Sposób, w jaki ścianka zostanie wykorzystana może być bardzo różny. W niektórych firmach ścianki służą za parawan, w innych są dekoracją, mającą przyciągać uwagę osób odwiedzających przedsiębiorstwo. Ze względu na swoje kompaktowe wymiary, ścianki reklamowe mogą zostać zabrane na konferencję, prezentację lub targi wystawowe, organizowane poza siedzibą firmy. Należy je traktować, jako narzędzie reklamowe – odpowiednio zaprojektowane, będą wyjątkowo skuteczne.

Promuj firmę w świetnym stylu! Pomogą ścianki wystawiennicze

Ścianka reklamowa może być częścią większej zabudowy i stanowić centralny punkt stoiska targowego. W dużej mierze to właśnie od niej będzie zależało, jak wiele osób zdecyduje się zapoznać bliżej z ofertą prezentowanej firmy. Zlecając wykonanie wystawowych materiałów promocyjnych warto zatem stawiać na ich pierwszorzędną jakość. Stworzenie ścianek, pylonów, parawanów czy stojaków reklamowych powinno zostać powierzone profesjonalistom. Można ich znaleźć w firmie Omega System, która od lat specjalizuje się w produkcji systemów prezentacyjnych i wystawienniczych. Jeśli rozważasz zakup wielkoformatowej reklamy stojącej lub innych elementów zabudowy, rozmowa z ekspertami ułatwi Ci dokonanie wyboru. Zainwestuj w ekspozycję, którą wykorzystasz na wiele sposobów: w celach marketingowych, edukacyjnych, informacyjnych. Nie jesteś pewien, które z rozwiązań najlepiej wpisze się w potrzeby Twojej firmy? Bez obaw – specjaliści z Omega System rozwieją Twoje wątpliwości. Skontaktuj się z nimi nawet dziś i poznaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytania z zakresu systemów wystawienniczych.

Justyna Torzewska