Na zdjęciu: Budynek białobłockiego urzędu gminy przy Szubińskiej.
Fot. Szymon Fiałkowski / archiwum
Zmiany w obsłudze interesantów wprowadza począwszy od poniedziałku (16 marca) do odwołania białobłocki urząd gminy.
Począwszy od dzisiaj (16 marca) do odwołania, urząd gminy będzie w dni robocze (poniedziałek – piątek) realizował obsługę interesantów w godzinach 8:00 – 13:00 wyłącznie w formie telefonicznej, elektronicznej lub za pośrednictwem poczty. Nie będzie możliwości osobistego doręczania korespondencji do Biura Obsługi Klienta przy Szubińskiej.
Urzędnicy apelują, aby wszelkie płatności były wykonywane kartą, a w sprawach pilnych w których istnieje konieczność osobistego stawiennictwa się w urzędzie, interesant musi wcześniej telefonicznie umówić wizytę w urzędzie. Inna ze zmian dotyczyć będzie ślubów, które zawierane są w Urzędzie Stanu Cywilnego. Te będą się odbywały, ale tylko w obecności pary młodej i świadków.
Jak informuje urząd gminy, wprowadzone zmiany będą obowiązywały do odwołania.