Lista odwołanych wydarzeń i zamkniętych miejsc [AKTUALIZACJE NA BIEŻĄCO]

POLREGIO z nowym systemem sprzedaży biletów online i aplikacją mobilną

Dodano: 08.05.2019 | 13:49

Na zdjęciu:

Fot.

POLREGIO zakończyło kolejny etap unowocześniania obsługi pasażerów. Klienci POLREGIO mogą już korzystać z nowoczesnego, intuicyjnego systemu sprzedaży biletów online oraz aplikacji mobilnej.

Pasażerowie POLREGIO korzystają już z nowej platformy sprzedaży biletów online oraz aplikacji mobilnej będących własnością przewoźnika. Nowy system sprzedaży oraz współpracująca z nim aplikacja mobilna POLREGIO zostały wyposażone w szereg intuicyjnych, oczekiwanych przez pasażerów rozwiązań.

System sprzedaży biletów POLREGIO jest jednolity. Oznacza to, że bilet zakupiony przez stronę www.bilety.polregio.pl jest od razu dostępny do wyświetlania w aplikacji jak i odwrotnie – gdy bilet zostanie zakupiony przez aplikację, można go pobrać w postaci PDF  z internetowego systemu sprzedaży. Co istotne, bilety w aplikacji mobilnej są zapisywane  w pamięci urządzenia, stąd wyświetlenie biletu jest możliwe nawet gdy urządzenie jest w trybie offline (bez dostępu do Internetu). Platforma internetowa POLREGIO oraz aplikacja mobilna umożliwiają zapamiętanie karty płatniczej, dzięki temu druga i kolejne płatności z jej użyciem są bardzo proste i nie wymagają ponownego wpisywania jej danych. W tym przypadku zaimplementowana został tzw. metoda „oneclick”, podobna do płatności BLIK.

– Obok wdrożenia nowoczesnych terminali mobilnych dla obsługi pociągów, stopniowego uruchamiania płatności kartą w pociągach, kolejny projekt POLREGIO kończymy z sukcesem. Z żelazną konsekwencją wprowadzamy zmiany, których oczekują nasi pasażerowie. To o ich potrzeby i sugestie oparliśmy funkcjonowanie nowego systemu sprzedaży wraz z aplikacją mobilną. Własny system i aplikacja umożliwią nam pełen wpływ na ich funkcjonowanie i kierunki rozwoju. Pragnę zaznaczyć, że nie rezygnujemy ze współpracy z dotychczasowymi partnerami i nadal jesteśmy otwarci na współpracę również z innymi dostawcami oferującymi usługę sprzedaży biletów. Takie rozwiązania zwiększają dostępność naszej oferty – powiedziała Anna Lenarczyk, Członek Zarządu – Dyrektor Handlowy Spółki Przewozy Regionalne.

System sprzedaży POLREGIO posiada zaawansowaną i szybką wyszukiwarkę połączeń  z inteligentną funkcją zapamiętywania ulubionych relacji użytkownika. Pozwala również  na definiowanie stacji „przez”, filtrowanie rodzajów pociągów czy ograniczanie wyników wyłącznie do połączeń bezpośrednich. System umożliwia zakup biletów jednorazowych, okresowych (tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych) oraz grupowych. Automatycznie dobiera i wyświetla oferty biletów jednorazowych i okresowych odpowiadające określonej przez użytkownika trasie przejazdu, liczbie pasażerów i ich uprawnień do ulg. Równolegle POLREGIO pracuje nad wdrożeniem sprzedaży REGIOkarty w postaci elektronicznej. Aplikacja POLREGIO jest bezpłatna i dostępna na urządzeniach posiadających system operacyjny Android i iOS.

POLREGIO-button-strona-int.-rev01