Co zamierza Napoleon? Reklama sklepu, który działa w Bydgoszczy?
Dodano: 06.03.2016 | 10:52Nowy gracz, a może firma już obecna w naszym kraju? Kto reklamuje się na niespotykaną dotąd skalę hasłem: "Co zamierza Napoleon"?
Na zdjęciu: "Co zamierza Napoleon" to najdroższa akcja promocyjna w Polsce od czasów emisji pamiętnego spotu Media Expert.
Fot. materiały promocyjne
Od kilkunastu dni na ulicach polskich miast, w tym oczywiście Bydgoszczy, na ekranach telewizorów, w internecie, prasie oraz w rozgłośniach radiowych prowadzona jest niespotykanie duża kampania reklamowa. Chociaż o Napoleonie chcącym przeprowadzić się nad Wisłę słyszał już pewnie każdy, to póki co tajemnicą pozostaje z promocją jakiej firmy mamy do czynienia. Jak udało nam się ustalić, w ten nietypowy sposób intryguje klientów sklep, którzy w naszym mieście jest już obecny.
Początkowo kampanię łączono z amerykańskim Amazonem – ten jednak oficjalnie odciął się od kampanii z Cesarzem Francuzów w roli głównej. – To nie nasza akcja marketingowa. Na rynku jest coraz więcej firm e-commerce i kibicujemy im, ponieważ budują ważny dla nas segment. Cieszy nas także to, że firma, która stoi za kampanią, korzysta z naszych niezawodnych serwerów i usług Amazon Web Services – zapewnia Marzena Więckowska, rzeczniczka prasowa Amazon Polska.
Obecnie na autora reklamy wskazuje się najczęściej francuską sieć Carrefour. – Za nim przemawia narodowość bohatera reklamy, podobieństwo polityki cookies na stronie CoZamierzaNapoleon.pl i Carrefour.pl, jak też korzystanie z usług tej samej agencji w zakresie promocji online – zwraca uwagę autor bloga Marketingowy.net.
Rozwiązanie zagadki już 8 marca.