Lista odwołanych wydarzeń i zamkniętych miejsc [AKTUALIZACJE NA BIEŻĄCO]

Kaufland wycofuje ze sprzedaży dwa produkty. Wykryto w nich salmonellę

Dodano: 04.01.2024 | 18:45

Na zdjęciu: Kaufland apeluje do klientów o zwrot produktu, w którym wykryto salmonellę.

Fot. Wikimedia Commons

Firma Kaufland w porozumieniu z producentem ELIS Ali Eski w ramach działań zapobiegawczych wycofała ze sprzedaży dwa rodzaje chałwy. Podczas kontroli w partiach produktów wykryto salmonellę.

Sieć marketów poinformowała, że w ramach działań zapobiegawczych wycofała ze sprzedaży następujące produkty: K-Classic Chałwa sezamowa o smaku waniliowo-kakaowym 100g oraz K-Classic Chałwa sezamowa o smaku waniliowym 100g. Podczas rutynowej kontroli została wykryta obecność bakterii Salmonella spp. w poniżej wymienionych partiach produktów.

K-Classic Chałwa sezamowa o smaku waniliowo-kakaowym 100g

EAN 4047905008256
z datą minimalnej trwałości: 25.03.2025
numer partii: 26.09/2K
(numer partii oraz data widoczne na przodzie opakowania)

K-Classic Chałwa sezamowa o smaku waniliowym 100g

EAN 4047905008232
z datą minimalnej trwałości: 25.03.2025
numer partii: 25.09/1K
(numer partii oraz data widoczne na przodzie opakowania)

Wyprodukowano przez ELIS Ali Eski, ul. Gdyńska 32, 80-209 Tuchom, Polska

Kaufland wycofuje ze sprzedaży dwa produkty. Wykryto w nich salmonellę

Spożycie produktów wiąże się z potencjalnym ryzykiem zatrucia pokarmowego, które może objawiać się w ciągu kilku dni od zakażenia biegunką, bólem brzucha, a czasami wymiotami i lekką gorączką. – Ponieważ nie można wykluczyć zagrożenia dla zdrowia, klienci powinni być świadomi wycofania produktów i nie powinni ich spożywać. Produkty były dostępne w sprzedaży wyłącznie w sieci sklepów Kaufland – informuje biuro prasowe sieci. I dodaje, że wycofane chałwy można zwrócić w każdym markecie Kaufland bez okazywania paragonu. W zamian klient otrzymuje zwrot pieniędzy za zakup.


CZYTAJ RÓWNIEŻ: Mlekovita otworzyła sklep firmowy w Bydgoszczy


Firma Kaufland wraz z producentem ELIS Ali Eski przeprasza wszystkich klientów za zaistniałe niedogodności. W przypadku pytań klientów dostępna jest bezpłatna Infolinia Kaufland: 800 300 062 (czynna: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00 i w soboty od 8:00 do 17:00) – czytamy w komunikacie sieci.