Lista odwołanych wydarzeń i zamkniętych miejsc [AKTUALIZACJE NA BIEŻĄCO]

Nowe marki dołączyły do grona najemców Metropolitan Outlet. Zobacz, które!

Dodano: 27.09.2017 | 11:32

Centrum wyprzedażowe powstanie na bydgoskich Glinkach.

Na zdjęciu: W obiekcie ma znaleźć się ponad 60 salonów outletowych.

Fot. mat. pras.

Wittchen i Kubenz – produkty tych dwóch marek będzie można znaleźć w Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Oba lokale zajmą łącznie ponad 250 mkw. powierzchni handlowej.

Lokal o powierzchni 106 mkw. zajmie firma Wittchen – lider na polskim rynku luksusowych dodatków skórzanych w segmencie klasy wyższej i średniej. Najemca zaoferuje szeroką ofertę produktów, w której dostępne będą wyjątkowe kolekcje torebek, odzieży, perfum, butów, a także dodatków takich, jak krawaty, apaszki, paski, czapki czy rękawiczki w obniżonych cenach.

Drugi nowy najemca, czyli Kubenz zajmie lokal o powierzchni 145 mkw. Marka zaoferuje kolekcję mody dla mężczyzn ceniących elegancję i najwyższą jakość. Kubenz to wyraz klasyki i stylu dedykowany nowoczesnemu, dynamicznemu mężczyźnie – bez względu na jego wiek i pozycję zawodową. W ofercie sklepu znajdą się zarówno klasyczne, jak również casualowe, nieformalne stylizacje.

Centrum wyprzedażowe po wybudowaniu ma mieć powierzchnię 17 tys. mkw. Znajdzie się w nim ponad 60 salonów outletowych: modowych, sportowych, obuwniczych, wyposażenia wnętrz z ofertą w atrakcyjnych cenach. Sektor mody będą tworzyć takie marki, jak Guess, Próchnik, Franco Ferruzzi, Lavard, By Insomnia, Evolution, Bagatelle, London Hill, Italian Fashion, ONYXX czy Ewtex, sektor sportu – marka 4F, zaś ofertę wyposażenia wnętrz zapewnią marki Dajar Home & Garden oraz Home & Cook wraz z hipermarketem Carrefour. W Metropolitan Outlet powstanie także pierwszy w Bydgoszczy outletowy salon z elegancką biżuterią firmy Apart. Ofertę obiektu uzupełnią również liczne punkty gastronomiczne i usługowe, plac zabaw dla dzieci czy stacja paliw. Mocną stroną inwestycji będzie z pewnością funkcjonujący w nowej odsłonie hipermarket Carrefour o powierzchni blisko 6 000 mkw.

Projekt posiada już prawomocne pozwolenie na budowę. Obecnie trwa proces wyłonienia generalnego wykonawcy inwestycji. Zakończenie prac budowlanych i otwarcie Metropolitan Outlet zaplanowano na jesień 2018 roku – informują przedstawiciele Carrefour Polska, czyli właściciela Metropolitan Outlet.

Justyna Torzewska