Lista odwołanych wydarzeń i zamkniętych miejsc [AKTUALIZACJE NA BIEŻĄCO]
1

Dlaczego warto robić zakupy z InPost Pay?

Dodano: 13.11.2023 | 15:43

Na zdjęciu: InPost Pay umożliwia płatność i dostawę jednym kliknięciem, co czyni proces zakupowy szybkim i łatwym.

Fot. nadesłane

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak ułatwić sobie zakupy online? Oto InPost Pay – innowacyjne rozwiązanie, które zrewolucjonizuje Twój sposób robienia zakupów w internecie. Przekonaj się, jak InPost Pay może uczynić proces zakupowy szybszym, prostszym i wygodniejszym.

Czym jest InPost Pay

InPost Pay to rozwiązanie na rynku, które umożliwia dokonanie płatności i wybór dostawy za pomocą jednego przycisku na stronie produktu, przenosząc całe zamówienie do aplikacji InPost. Wystarczy utworzyć koszyk w sklepie, który posiada tę opcję, a płatność i dostawę można zrealizować jednym kliknięciem.

Podczas zakupów online w sklepie, który posiada wdrożone rozwiązanie, na stronie wybranego produktu, wystarczy nacisnąć przycisk „Utwórz koszyk z InPost Pay”. Jeśli jest to pierwsze użycie na danej przeglądarce, zostaniesz poproszony o podanie numeru telefonu, na którym jesteś zalogowany w aplikacji InPost Mobile. Następnie naciskasz „Połącz”, aby przenieść swój koszyk do aplikacji InPost, gdzie w łatwy i wygodny sposób zakończysz zakupy. Możesz także dodawać kolejne produkty na stronie sklepu, wybierając „dodaj do koszyka”, a te będą się pojawiać jednocześnie w koszyku sklepu i w InPost Pay. Więcej informacji można uzyskać na stronie: https://inpostpay.pl/.

Główne atuty tego rozwiązania

InPost Pay przynosi liczne korzyści dla klientów i sprzedawców. Niewątpliwie najważniejszą z nich jest wygoda. InPost Pay umożliwia płatność i dostawę jednym kliknięciem, co czyni proces zakupowy szybkim i łatwym. Usługa pozwala na monitorowanie wszystkich zamówień i ich statusów w jednej aplikacji, dzięki czemu unikniesz konieczności sprawdzania różnych e-maili i wiadomości od poszczególnych sprzedawców.

Wdrożenie InPost Pay w sklepie internetowym przynosi korzyści także sprzedawcom. Pozwala skrócić ścieżkę zakupową i zwiększyć konwersję oraz zyski, gdyż klienci mogą dokonywać zakupów w różnych sklepach bez konieczności logowania, korzystając z zapisanych preferencji dotyczących płatności i dostawy oraz szybko i wygodnie finalizując zakupy w aplikacji InPost Mobile. Jeśli klient nie zakończy zamówienia, aplikacja przypomni mu o nieukończonym koszyku.