Enea Astoria rozpoczyna drugą turę sprzedaży karnetów. Pokazała wyjątkowy film [WIDEO]
Dodano: 16.07.2019 | 09:47Na zdjęciu: Najciekawsze fragmenty minionego sezonu można obejrzeć na specjalnie przygotowanym filmie dokumentalnym.
Fot. SF
Enea Astoria rozpoczęła drugą turę sprzedaży karnetów na rozgrywki Energa Basket Ligi w sezonie 2019/2020. Pokazała też filmu dokumentalny, ilustrujący zakończone awansem zmagania koszykarzy z ostatnich miesięcy.
W pierwszej turze udało się zrealizować cel w postaci 400 sprzedanych karnetów. W tym tygodniu rozpoczął się drugi etap sprzedaży. Po wyzwaniach dla Jakuba Dłuskiego, który tańczył balet czy prezydenta Rafała Bruskiego (ma przez jeden dzień pracować w koszulce klubu) i Doriana Szyttenholma (będzie śpiewającym spikerem) przyszedł czas na prezesa Bartłomieja Dzedzeja. Ten zadeklarował, że jeśli w tym tygodniu klub sprzeda kolejnych 50 karnetów, to on w sierpniu przez jeden dzień będzie kelnerem i kucharzem w restauracji Karafka przy ulicy Jatki. Jeśli zaś kibice wykupią aż 100 karnetów, to prezes dodatkowo wykona 100 burpee, czyli popularne ćwiczenie crossfitowe.
W tym tygodniu karnety można nabywać jeszcze od wtorku do piątku w godzinach 9-11 i 17-19 w biurze w Artego Arenie. Całosezonowe wejściówki kosztują 1000 (VIP), 400 (normalny) lub 200 (ulgowy) zł.
W poniedziałek Astoria nie tylko wznowiła sprzedaż karnetów, ale też zaprezentowała film dokumentalny o klubie. Niespełna godzinny materiał pokazuje nie tylko historię klubu i fragmenty decydujących meczów, ale też między innymi unikalne ujęcia z szatni, gdy trener Grzegorz Skiba motywował zawodników oraz analizy wrocławskich meczów finałowych prezentowane drużynie przez Huberta Mazura.
- Makabryczny upadek Huckenbecka w GP Challenge. Jest komunikat o stanie zdrowia - 4 października 2024
- Fundacja Chcepomagam prowadzi zbiórkę dla powodzian - 4 października 2024
- Jedzenie w Metropolii za pół ceny. Zobacz, jakie restauracje oferują zniżki! - 2 października 2024