Jak projektować jeszcze lepiej? Relacja z konferencji POLISHOPA 2021
Dodano: 24.09.2021 | 12:19Na zdjęciu: Radosław Ratajczak - organizator konferencji POLISHOPA 2021.
Fot. nadesłane
Przez dwa dni najlepsi praktycy i pasjonaci projektowania usług, produktów oraz interakcji wystąpili na POLISHOPA Design Thinking Conference Bydgoszcz 2021. Była to ósma edycja międzynarodowego eventu o Design Thinking, Service Design, User Experience i Customer Experience.
W trakcie dwóch dni konferencji online (20 i 21 września 2021r.) wystąpili najlepsi praktycy i pasjonaci projektowania usług, produktów i interakcji. W tym roku konferencja odbywała się w modelu hybrydowym. Prelegenci wystąpili ze specjalnie zaaranżowanego studia w Akademii Muzycznej w Bydgoszczy, a uczestnicy połączyli się online. Widzowie mieli szansę wysłuchać niesamowitych prelekcji, wziąć udział w moderowanym networkingu, giełdzie kooperacyjnej czy warsztatach online.
Konferencję rozpoczęła Monika Banach z Symetrii i Dawid Lach z Santander Bank Polska. Opowiadali o usłudze dla klientów depozytowych w prelekcji „Co ma wspólnego robienie pompek z finansami?”. – Okazało się, że klienci, banków, zupełnie jak ci korzystający z usług klubów fitness, potrzebują trenerów osobistych – mówił Dawid Lach. – Trzeba było motywować ich do oszczędzania, chwaląc ich, jak na sali treningowej, by poczuli się pewni siebie.
Prócz nich na konferencji wystąpili m.in. Artur Urbański z Hycom, Katarzyna Szczesna z Design Mentorship, czy Katarzyna Młynarczyk z Socjomanii. – Pamiętajmy o roli lidera. Sprawdźmy go, bo ryba psuje się od głowy – mówiła Młynarczyk w obszernej prelekcji na temat kolaboracji. Drugiego dnia konferencji uczestnicy mieli szansę wysłuchać m.in. inspirującej prelekcji Stefan Buttigiega z Malty, czy Karen Hold ze Stanów Zjednoczonych.
Z myślą o rozwoju współpracy biznesowej, odbyła się giełda kooperacyjna współorganizowana z Toruńską Agencją Rozwoju Regionalnego. Adresowana była do wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem Design Thinking i Service Design we wspieraniu rozwoju innowacyjności oraz poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań w działaniu.
Partnerem konferencji i współorganizatorem jest województwo kujawsko-pomorskie oraz miasto Bydgoszcz. – To jedno z 25 najważniejszych wydarzeń na świecie dotyczących kreatywnego myślenia, dlatego je wspieramy – komentował wicemarszałek Zbigniew Ostrowski. To już kolejna edycja, kiedy województwo kujawsko-pomorskie objęło patronatem konferencję.
Co ważne, województwo kujawsko-pomorskie posiada doskonałe, strategiczne położenie w sercu Europy, w centralnej części Polski. Przez region przebiegają autostrada A1 łącząca północ z południem kraju oraz krajowe drogi nr 5 i 10, które w najbliższych kilku latach zostaną zastąpione przez nowoczesne drogi ekspresowe S5 i S10.
Działają tam firmy będące europejskimi i światowymi potentatami czy innowacyjne przedsiębiorstwa, które budują swoją pozycję w kraju i zagranicą, jak Neurodio, twórcy gry edukacyjnej uczącej dzieci matematyki. Wszystkie je łączy wysoka jakość produktów, biznesowa solidność, konkurencyjność i elastyczna gotowość przystosowania do zmieniających się warunków wyznaczonych przez rynki.
- Biznes w Plenerze, czyli wyjątkowe spotkanie przedsiębiorców z Kujaw i Pomorza [ZDJĘCIA] - 27 czerwca 2025
- Z oceanu prosto na Twój stół! Poznaj zalety dzikiego łososia - 26 czerwca 2025
- Pielęgnacja skóry po zabiegach laserowych – jak przyspieszyć regenerację? - 26 czerwca 2025