Konto firmowe na TikToku. Dlaczego warto je mieć?
Dodano: 29.03.2022 | 08:00Na zdjęciu: Konto firmowe na TikToku to sposób na nietypową komunikację z odbiorcami.
Fot. pixabay.com
Media społecznościowe ułatwiają utrzymywanie kontaktów z odbiorcami. Aby działania marketingowe Twojej firmy przynosiły korzystniejsze efekty, warto skupić się na różnych kanałach dotarcia. Jednym z takich kanałów jest TikTok i na tej aplikacji dziś się skupimy.
Jak utworzyć konto firmowe na TikToku?
W poniższych punktach podamy wskazówki, jak krok po kroku stworzyć konto biznesowe w tym medium.
- W pierwszym kroku należy zabrać się za pobranie aplikacji TikTok na smartfon.
- Kolejny krok to rejestracja, można to zrobić za pomocą Facebooka, Twittera, konta Google lub adresu e-mail. Ważne jest, aby podać tutaj numer i e-mail, ponieważ mogą się przydać do ewentualnego przywrócenia konta.
- Po zalogowaniu warto stworzyć ciekawy opis przedsiębiorstwa, a następnie ustawić zdjęcie profilowe.
- Na tym etapie trzeba wejść w sekcję zarządzania kontem i przełączyć konto prywatne na biznesowe.
- Aby otrzymywać istotne, ciekawe i wartościowe informacje, trzeba wybrać odpowiednią kategorię, która najlepiej opisuje firmę.
- Teraz wystarczy nagrać pierwszy film i dodać do niego opis oraz oznaczenia w postaci #hasztagów.
Inne wskazówki, o których warto pamiętać:
- Konto firmowe na TikToku można przełączyć na prywatne w dowolnym momencie.
- Jeśli dodany film zostanie uznany za nieudany, to można bezproblemowo go usunąć.
- Filmiki można tworzyć z materiałów znajdujących się w galerii telefonu, nie trzeba nagrywać na bieżąco.
Co publikować na TikToku?
Na TikToku jedyną formą przekazu jest wideo, do którego najczęściej używana jest muzyka, tutaj warto wiedzieć, że konto biznesowe ma o wiele mniejszy wybór ścieżek dźwiękowych, w porównaniu do konta prywatnego. Wideo można również zrobić na bazie zdjęć, które aktualnie znajdują się w galerii zdjęć.
Aby trafić z przekazem do wielu odbiorców, warto wbić się w trendy, które aktualnie panują w tej aplikacji. Jeśli użytkownik spędza dużo czasu na oglądaniu określonego materiału, wtedy też częściej otrzymuje podobne propozycje filmów na swojej tablicy. Oprócz wykorzystywania trendów, trzeba podchodzić do TikToka wyjątkowo kreatywnie.
Dlaczego firma powinna znaleźć się na TikToku?
Odpowiedź jest banalnie prosta – zasięgi, zaangażowanie, nowy kanał do pozyskiwania odbiorców. TikTok to doskonałe miejsce, gdzie niskim kosztem i luźną atmosferą można zaszczepić w ludziach świadomość marki. Następnie na bazie tego budować społeczność, wśród której znaleźć mogą się klienci.
Prowadzenie konta na TikToku, kto może się tym zająć?
Skuteczne działanie w mediach społecznościowych wymaga sporej wiedzy, ale również ponadprzeciętnego zaangażowania. Tutaj przyda się grupa do zadań specjalnych, która sprawi, że konto firmowe na TikToku, które będzie oryginalne, kreatywne oraz zgodne z panującymi trendami. Do tego świetnie sprawdzi się Grupa Enjoy Media, a pełną ofertę można zobaczyć na ich stronie internetowej www.enjoymedia.pl.
A czy wiesz, jak prowadzić konto firmowe na Facebooku? Sprawdź TUTAJ
- Wojewódzkie Obchody Dnia Pamięci Ofiar Stanu Wojennego [PROGRAM] - 11 grudnia 2024
- 5 przykładów, jak fundusze europejskie zmieniają nasz region [ZDJĘCIA] - 11 grudnia 2024
- Dorsz, mintaj, a może miruna – jakie gatunki do ryby po grecku? - 10 grudnia 2024