POLREGIO z nowym systemem sprzedaży biletów online i aplikacją mobilną
Dodano: 08.05.2019 | 13:49Na zdjęciu:
Fot.
POLREGIO zakończyło kolejny etap unowocześniania obsługi pasażerów. Klienci POLREGIO mogą już korzystać z nowoczesnego, intuicyjnego systemu sprzedaży biletów online oraz aplikacji mobilnej.
Pasażerowie POLREGIO korzystają już z nowej platformy sprzedaży biletów online oraz aplikacji mobilnej będących własnością przewoźnika. Nowy system sprzedaży oraz współpracująca z nim aplikacja mobilna POLREGIO zostały wyposażone w szereg intuicyjnych, oczekiwanych przez pasażerów rozwiązań.
System sprzedaży biletów POLREGIO jest jednolity. Oznacza to, że bilet zakupiony przez stronę www.bilety.polregio.pl jest od razu dostępny do wyświetlania w aplikacji jak i odwrotnie – gdy bilet zostanie zakupiony przez aplikację, można go pobrać w postaci PDF z internetowego systemu sprzedaży. Co istotne, bilety w aplikacji mobilnej są zapisywane w pamięci urządzenia, stąd wyświetlenie biletu jest możliwe nawet gdy urządzenie jest w trybie offline (bez dostępu do Internetu). Platforma internetowa POLREGIO oraz aplikacja mobilna umożliwiają zapamiętanie karty płatniczej, dzięki temu druga i kolejne płatności z jej użyciem są bardzo proste i nie wymagają ponownego wpisywania jej danych. W tym przypadku zaimplementowana został tzw. metoda „oneclick”, podobna do płatności BLIK.
– Obok wdrożenia nowoczesnych terminali mobilnych dla obsługi pociągów, stopniowego uruchamiania płatności kartą w pociągach, kolejny projekt POLREGIO kończymy z sukcesem. Z żelazną konsekwencją wprowadzamy zmiany, których oczekują nasi pasażerowie. To o ich potrzeby i sugestie oparliśmy funkcjonowanie nowego systemu sprzedaży wraz z aplikacją mobilną. Własny system i aplikacja umożliwią nam pełen wpływ na ich funkcjonowanie i kierunki rozwoju. Pragnę zaznaczyć, że nie rezygnujemy ze współpracy z dotychczasowymi partnerami i nadal jesteśmy otwarci na współpracę również z innymi dostawcami oferującymi usługę sprzedaży biletów. Takie rozwiązania zwiększają dostępność naszej oferty – powiedziała Anna Lenarczyk, Członek Zarządu – Dyrektor Handlowy Spółki Przewozy Regionalne.
System sprzedaży POLREGIO posiada zaawansowaną i szybką wyszukiwarkę połączeń z inteligentną funkcją zapamiętywania ulubionych relacji użytkownika. Pozwala również na definiowanie stacji „przez”, filtrowanie rodzajów pociągów czy ograniczanie wyników wyłącznie do połączeń bezpośrednich. System umożliwia zakup biletów jednorazowych, okresowych (tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych) oraz grupowych. Automatycznie dobiera i wyświetla oferty biletów jednorazowych i okresowych odpowiadające określonej przez użytkownika trasie przejazdu, liczbie pasażerów i ich uprawnień do ulg. Równolegle POLREGIO pracuje nad wdrożeniem sprzedaży REGIOkarty w postaci elektronicznej. Aplikacja POLREGIO jest bezpłatna i dostępna na urządzeniach posiadających system operacyjny Android i iOS.
- Wojewódzkie Obchody Dnia Pamięci Ofiar Stanu Wojennego [PROGRAM] - 11 grudnia 2024
- 5 przykładów, jak fundusze europejskie zmieniają nasz region [ZDJĘCIA] - 11 grudnia 2024
- Dorsz, mintaj, a może miruna – jakie gatunki do ryby po grecku? - 10 grudnia 2024