Lista odwołanych wydarzeń i zamkniętych miejsc [AKTUALIZACJE NA BIEŻĄCO]
Metropolia BydgoskaBydgoszczFotorelacjeTak powstaje nowa linia tramwajowa w centrum Bydgoszczy [ZDJĘCIA]
07.06.2020 | 15:12

Tak powstaje nowa linia tramwajowa w centrum Bydgoszczy [ZDJĘCIA]

Zdjęcia: Szymon Fiałkowski

Postępują prace na budowie nowej linii tramwajowej, która połączy ronda: Bernardyńskie i Kujawskie.

Od ponad tygodnia w związku z pracami wprowadzono szereg zmian w organizacji ruchu. Ruch pojazdów został przekierowany na nowe jezdnie ul. Solskiego, Kujawskiej i Bernardyńskiej. Dzięki temu mogą rozpocząć się prace na dotychczas użytkowanych jezdniach.

Poza tym, zamknięty został wjazd w kierunku placu Kościeleckich od strony ul. Bernardyńskiej oraz ul. Sieroca od Kujawskiej. Zawieszone zostały przystanki autobusów linii 51, 58, które dojeżdżać będą do pętli przy Zbożowym Rynku, a linie 66, 86 i 99 mają zlokalizowany przystanek początkowy przy rondzie Jagiellonów.

Na przebudowywanym odcinku ulicy Kujawskiej realizowane są roboty ziemne, kanalizacyjne, energetyczne i brukarskie.

0 0 votes
Article Rating
Szymon Fiałkowski
Subscribe
Powiadom o
guest
4 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Ciekawski George
Ciekawski George
4 lat temu

Budową r. Kujawskiego powinna zainteresować się prokuratura. A to dlatego, ze: – przepustowość przez rondo nie zwiększy się z uwagi, na dodanie ruchu tramwajowego – robi się potężne roboty ziemne na których najlepiej się wychodzi bo ciężko to oszacować (nigdy nie wiadomo co pod ziemią) – będzie więcej kolizji z tramwajami, – piesi będą lawirować pomiędzy samochodami a mogli korzystać z przejść podziemnych które notabene były przed rozbudowa – no i obrzydliwe nijak nie komponujące się zagłębienie ronda Kujawskiego a wybrzuszenie r. Bernardyńskiego A można było: 1. całkowicie zrezygnować z tramwajów podążających w dół do r. Bernardyńskiego i nic by… Czytaj więcej »

Lok_Pat
Lok_Pat
4 lat temu

Nowoczesność to chyba w nazwie toruńskiego młynu wiedzy mamy najbliżej. Inwestycje po bydgosku robią leśne dziadki z zdmikp:) czyli koledzy p. Kozłowicza. Lista sukcesów jest długa: Trasa uniwersytecka – rok po czasie, powyżej kosztów plus kary dla niespieszącej się Kobylarni. Dodatkowo drugi etap utrudnił już nie łatwe życie służb ratowniczych – straż pożarna zamiast skrętu z ul. Glinki w al JPII ma objazd z dwoma światłami i rondkiem w tle, pogotowie zamiast jechać z JPII wprost na Ujejskiego stoi na wiecznie zakorkowanym ślimaku, gdzie mieści sie 1,5 samochodu na szerokość i z powodu metalowych barierek nie ma szans zrobić miejsca.… Czytaj więcej »

Nemesis
Nemesis
4 lat temu

po co to śledzić, tak spierd….inwestycji już dawno nie było, zamiast obniżyć bardziej ten wjazd dla tramwajów i wykorzystać dawne tunele pod rondem i zrobić bezkolizyjne skrzyżowanie i tramwaje pod jezdnią, to barany rozorały w połowie i zrobiły maksymalnie pokomplikowane krzyżówki tramwajowe, będzie meksyk, większe korki, dłuższe oczekiwanie na przejazd bo tramwaj będzie miał pierwszeństwo i większe ryzyko kolizji…głupota i ignorancja projektantów i tych co to zaakceptowali nie zna jak widać granic….wszędzie buduje się bezkolizyjne, u nas buduje się kolizyjne, im bardziej się da stworzyć kolizyjne tym fajniej….tak samo jak kombinowali zrobić przejścia dla niepełnosprawnych na rondzie Jagiellonów, zamiast zrobić… Czytaj więcej »

Adam
Adam
4 lat temu

WG mnie przerost formy nad treścią i utopione kolejne pieniądze, które mogły posłużyć np. do odbudowy brzydkiego Torunia.
Infrastruktura nie będzie lepszym rozwiązaniem.