W Bydgoskiej Szkole Wyższej jedyne w Polsce studia marketing cyfrowy
Dodano: 27.10.2017 | 20:22Na zdjęciu: BSW
Fot. mat. prasowe
Bydgoska Szkoła Wyższa rozpoczęła rekrutację na nowym kierunku studiów – marketing cyfrowy.
Dynamicznie wzrastające zapotrzebowanie na innowacyjne rozwiązania dla firm stanowią nowe technologie, w tym nowe techniki marketingu cyfrowego i interaktywnego. Z tych względów Bydgoska Szkoła Wyższa uruchomiła pierwsze w Polsce studia o profilu praktycznym na kierunku marketing cyfrowy.
Firmy wprowadzają innowacje i dostosowują swoje modele i strategie do nowego środowiska komunikacji przy pomocy Internetu. Studia na kierunku marketing cyfrowy pozwolą zdobyć nowoczesną wiedzę, poznać narzędzia i techniki, które wykorzystuje się w budowaniu obecności marek firm w środowisku wirtualnym i strategiach marketingowych online, co stanowi skuteczną i prawdziwą wartość dla firmy. Studia na tym kierunku charakteryzuje wielopłaszczyznowość i interdyscyplinarność. Pozwalają one na budowanie przewagi konkurencyjnej bez obciążania budżetu firmy.
Marketing cyfrowy to najbardziej innowacyjne techniki i metody jak SEO, SEM, PPC, benchmarkingu, gamikifacji, e-mail marketingu, social media i jednocześnie kreatywność, aby w pełni wykorzystać możliwości, jakie Internet oferuje firmom.
Program kształcenia stworzono w oparciu o potrzeby rozwijającej się globalnej sieci wzajemnych powiązań, która jest jedną z najinteligentniejszych form współpracy między specjalistami marketingu, a branżą biznesową.
Studia licencjackie na kierunku marketing cyfrowy obejmują wszystkie kluczowe elementy dyscypliny marketingu, takie jak: strategia, zarządzanie marką, etyka, skuteczność, badania, segmentacja, aktywacja, dominacja i wzbogacone są o wdrażanie tych umiejętności poprzez technologię w świecie cyfrowym.
Proces kształcenia odpowiadał będzie wszystkim najnowszym wymaganiom stawianym przed specjalistami innowacyjnego marketingu, zaspokoi najbardziej aktualne oczekiwania wobec tego zawodu. Jednocześnie uczelnia będzie przygotowywała osoby studiujące do wyzwań związanych z wdrażaniem nowoczesnych technologii.
W toku studiów praktyczne umiejętności zdobywane będą w ramach praktyk w firmach i instytucjach specjalizujących się w tej dziedzinie.
Absolwenci kierunku marketing cyfrowy będą specjalistami ds. mediów społecznościowych, e-marketing manager, menedżerami ds. komunikacji cyfrowej, E-CRM, SEO, digital marketing manager, digital account manager, digital project manager, mobile marketing specialist, social media specialist, digital media development officer.
W dobie cyfryzacji specjaliści marketingu stoją przed wyzwaniem ciągłego przyswajania nowej wiedzy, którą w pełni zdobędą w Bydgoskiej Szkole Wyższej.
Studia na kierunku marketing cyfrowy zmieniają sposób myślenia o marketingu.
- Zawisza odrobił trzy bramki straty. Derby dla Elany - 14 września 2024
- Od soboty drożej za wodę i ścieki w Bydgoszczy. MWiK podnosi stawki - 13 września 2024
- Prezydent Bruski z listem otwartym do radnych sejmiku. Odpowiedział marszałek Całbecki - 13 września 2024