Lista odwołanych wydarzeń i zamkniętych miejsc [AKTUALIZACJE NA BIEŻĄCO]

Jak wypromować profil firmowy na Instagramie?

Dodano: 20.04.2022 | 15:34

Na zdjęciu: Instagram jest idealnym miejscem do prowadzenia wszelkich akcji promocyjnych.

Fot. materiał nadesłany

Czy warto odrzucać darmowe akcje promujące każdą firmę? Oczywiście, że nie, nie warto. I to jest jedna z odpowiedzi, skąd tak dużo firm promujących się i swoje produkty na Instagramie. Godnym uznania jest to, kiedy właściciele czy kadra zarządzająca wykorzystuje każdą możliwość do podniesienia własnej rozpoznawalności, prestiżu itp.

Instagram jest idealnym miejscem do prowadzenia wszelkich akcji promocyjnych. Jest jeden warunek – całość akcji musi być przeprowadzona w odpowiedni sposób i z wykorzystaniem możliwości, jakie każdemu do ręki daje Instagram.

Od czego zacząć promocję konta firmowego na Instagramie?

Podstawą, jak to zwykle bywa, jest kilka rzeczy, które są niezbędnie do wykonania. Na samym początku warto postawić proste pytania:

1. Po co zakłada się konto?

To podstawowe pytanie, na które należy odpowiedzieć sobie, zanim jeszcze dokona się rejestracji konta. Jasno sprecyzowana odpowiedź, samoistnie pokaże drogę, jaką trzeba przejść w fazie początkowej.

2. Czy potrzebny jest plan działania?

W celu uniknięcia chaosu w działaniu zawsze przyda się dobry plan. Działanie zgodnie z planem jest zdecydowanie łatwiejsze i pozwala na spokojne przygotowywanie każdego kolejnego kroku, nowej publikacji itp.

3. Czy uwzględnić możliwość skalowania działania na Instagramie?

Oczywiście, że tak, ale żeby było co skalować, musi być najpierw stworzony plan działania, typowy biznesplan. Mając możliwość skalowania swoich założeń dużo łatwiej pokonywać ewentualne trudności, które zawsze mogą się pojawić. Szybka reakcja na zmiany nieburząca całego biznesplanu to zasługa możliwości, jakie daje skalowanie początkowych założeń.

Od planowania do działania

Otwierając konto profilowe firmy, należy pamiętać o bardzo ważnych elementach, jakie powinno się prawidłowo wprowadzić podczas rejestracji konta na Instagramie.

  • Nazwa konta – to ważne, ponieważ nazwa konta nie jest równoznaczna z nazwą użytkownika rejestrującego konto. Powinna być ona tożsama z profilem firmy lub być taka sama jak nazwa firmy.
  • Zdjęcie profilowe – w przypadku kont firmowych w tym miejscu można z powodzeniem umieścić logo firmy lub głównego produktu, na promocji, którego najbardziej zależy. Niedopuszczalny jest awatar, bo tego typu podejście już na samym początku dyskredytuje firmę i całe instagramowe przedsięwzięcie. Jeśli firma nie posiada własnego logo, warunkowo dopuszczalna jest grafika nawiązująca do firmy lub tożsama z główną idę firmy.
  • Biogram – krótka bardzo zwięzła informacja o firmie. W biogramie algorytm zezwala umieścić jeden aktywny link, przekierowujący do strony www, bloga, sklepu itp. Link umieszczony w biogramie to najjaśniejsza gwiazda całej zawartej w tym miejscu treści.

Co dalej kiedy konto na Instagramie jest już założone?

Pierwsze posty, od nich zależy, jak nowy profil promocyjny będzie odbierany przez społeczność Instagrama. W publikowaniu odpowiednich postów bardzo pomocny jest, stworzony w fazie przed rejestracją konta, plan działania. Jeśli w planie pracy uwzględniono kolejność postów, w fazie już rzeczywistego działania wszystko idzie bardzo płynnie. Pokazuje to jak ważna jest cała faza przygotowawcza.

Praca organiczna, to najczęściej najbardziej absorbujące zajęcie w fazie początkowej. Wiadomo, aby konto zaczęło „żyć’ potrzebne są lajki na Insta, a one same ciężko przychodzą. Najprościej jest je sprowokować poprzez dodawanie lajków na obcych kontach i w ten sposób uruchamiać „zasadę wzajemności”, coś na wzór lajk za lajk.

Czy można przyspieszyć promocję konta firmowego?

Wszystko można, jeśli tylko ma się odpowiednią wiedzę. Jednym z bardzo prostych sposobów jest kupno pakietów lajków. Jest to w pełni legalny sposób, po który sięga bardzo dużo firm będących na początku drogi budowania zasięgów na Instagramie. W sieci internetowej działa wiele serwisów oferujących pakiety lajków. Ten rodzaj wsparcia może jeszcze być rozszerzony o przejęcie całkowitej dbałości o rozwój konta na Instagramie.

Tego rodzaju usługi są bardzo korzystne, zwłaszcza dla osób czy firm pragnących w szybkim tempie zdobyć maksymalnie dużo reakcji, a nie mających zbytnio czasu na prowadzeniu organicznych działań.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments