Lista odwołanych wydarzeń i zamkniętych miejsc [AKTUALIZACJE NA BIEŻĄCO]

Miłośnicy gier pokazali swoje umiejętności

Dodano: 01.02.2016 | 12:54

Zakończył się Global Game Jam 2016.

Na zdjęciu: Dobry sprzęt to podstawowe wyposażenie twórcy gier.

Fot. wolny dostęp

Wczoraj zakończyła się międzynarodowa impreza Global Game Jam, która trwała przez niemal cały weekend (29-31.01). Fani gier spędzili 48 godzin w Bibliotece Głównej UKW w Bydgoszczy. Co zrobili w tym czasie?

W drugiej edycji wydarzenia, organizowanego przez studentów i wykładowców specjalizacji GAMEDEC – badanie i projektowanie gier na kierunku Humanistyka Drugiej Generacji, wzięło udział ponad 30 osób. Uczestnicy zostali podzieleni na 12 grup i wspólnie pracowali na stworzeniem gry wideo lub planszówki, która nawiązywała do tegorocznego tematu, jakim był „Rytuał”.

Prace uczestników oceniało jury, w którego skład weszli wykładowcy UKW i specjaliści związani z branżą gier. To oni wybrali najlepsze projekty. Zobaczcie, jakie prace zostały wyróżnione.

kategoria DIGITAL JAM SITE (gry na PC i na urządzenia mobilne)

  1. „Bored Gods”, twórcy: Filip Kucharski, Karol Czechowski i Arkadiusz Bednarowski
  2. „Shit Happens”, twórcy: Adam Glow i Maciej Sola
  3. „Frozen Hearts”, twórcy: Marcin Szypura i Maciej Sikorski

kategoria ANALOG JAM SITE (gry planszowe, karciane, RPG i LARP)

  1. „Global Traffic Jam”, twórca: Arkadiusz Majewski
  2. (ex aequo) „Rytuał”, twórca: Iza Dankowska i „Morning Coffee”, twórca: Robert Kulas

Więcej o Global Game Jam znajdziesz TUTAJ