Miłośnicy gier pokazali swoje umiejętności
Dodano: 01.02.2016 | 12:54Zakończył się Global Game Jam 2016.
Na zdjęciu: Dobry sprzęt to podstawowe wyposażenie twórcy gier.
Fot. wolny dostęp
Wczoraj zakończyła się międzynarodowa impreza Global Game Jam, która trwała przez niemal cały weekend (29-31.01). Fani gier spędzili 48 godzin w Bibliotece Głównej UKW w Bydgoszczy. Co zrobili w tym czasie?
W drugiej edycji wydarzenia, organizowanego przez studentów i wykładowców specjalizacji GAMEDEC – badanie i projektowanie gier na kierunku Humanistyka Drugiej Generacji, wzięło udział ponad 30 osób. Uczestnicy zostali podzieleni na 12 grup i wspólnie pracowali na stworzeniem gry wideo lub planszówki, która nawiązywała do tegorocznego tematu, jakim był „Rytuał”.
Prace uczestników oceniało jury, w którego skład weszli wykładowcy UKW i specjaliści związani z branżą gier. To oni wybrali najlepsze projekty. Zobaczcie, jakie prace zostały wyróżnione.
kategoria DIGITAL JAM SITE (gry na PC i na urządzenia mobilne)
- „Bored Gods”, twórcy: Filip Kucharski, Karol Czechowski i Arkadiusz Bednarowski
- „Shit Happens”, twórcy: Adam Glow i Maciej Sola
- „Frozen Hearts”, twórcy: Marcin Szypura i Maciej Sikorski
kategoria ANALOG JAM SITE (gry planszowe, karciane, RPG i LARP)
- „Global Traffic Jam”, twórca: Arkadiusz Majewski
- (ex aequo) „Rytuał”, twórca: Iza Dankowska i „Morning Coffee”, twórca: Robert Kulas
Więcej o Global Game Jam znajdziesz TUTAJ
- Wojewódzkie Obchody Dnia Pamięci Ofiar Stanu Wojennego [PROGRAM] - 11 grudnia 2024
- 5 przykładów, jak fundusze europejskie zmieniają nasz region [ZDJĘCIA] - 11 grudnia 2024
- Dorsz, mintaj, a może miruna – jakie gatunki do ryby po grecku? - 10 grudnia 2024