[awesome-weather owm_city_id="3102014" location="Bydgoszcz" units="C" size="wide" show_icons="1" custom_bg_color="#070738"]
Lista odwołanych wydarzeń i zamkniętych miejsc [AKTUALIZACJE NA BIEŻĄCO]

Nowa siedziba i sesja w najpiękniejszych zakątkach. Quiosque podkreśla swoje związki z Bydgoszczą

Dodano: 22.09.2021 | 12:59

Na zdjęciu: Sesję wykonano m.in. przy spichrzach nad Brdą.

Fot. mat. prasowe

Z początkiem października w budynku Immobile K3 zagoszczą pracownicy marki odzieżowej Quiosque. Do swojej dyspozycji otrzymają blisko 630 mkw. powierzchni zlokalizowanej na drugim piętrze biurowca. Quiosque podkreśla też swoje związki z Bydgoszczą w nowej kolekcji – jesienno/zimowe nowości odzieżowe sfotografowano na tle najpiękniejszych miejsc w Bydgoszczy

Quiosque to polska marka odzieżowa z długą tradycją – jej pierwszy sklep otwarto w 1992 roku. Obecnie sieć sprzedaży liczy ponad 160 salonów, czyniąc ją największą pod względem ilości punktów siecią w kraju skierowaną do kobiet. Warto dodać, że samej Bydgoszczy zlokalizowane są obecnie trzy sklepy, w tym jeden z najstarszych w całej sieci mieszczący się w Galerii Pomorskiej. Oprócz tradycyjnego kanału sprzedaży spółka dynamicznie rozwija również sklep internetowy. W 2021 roku Quiosque znalazł się w strukturach giełdowego konglomeratu – Grupy Kapitałowej Immobile, co pozwoli na jeszcze dynamiczniejszy rozwój.

Jest to niejako powrót do korzeni, ponieważ prezes zarządu Grupy, Rafał Jerzy był jednym z założycieli Quiosque. Wsparcie silnej organizacji, jaką jest Grupa Kapitałowa Immobile, pozwoli nam na jeszcze dynamiczniejszy rozwój – mówi Agnieszka Krzywańska, dyrektor zarządu PBH, czyli spółki do której należy Quiosque.

Nowa siedziba i sesja w najpiękniejszych zakątkach. Quiosque podkreśla swoje związki z Bydgoszczą

Zobacz również:

Trzy lata Sii Polska w Bydgoszczy

Teraz pracownicy centrali sieci sklepów odzieżowych przeniosą się do nowych biur klasy A, zlokalizowanych w biurowcu Immobile K3 przy Placu Kościeleckich w Bydgoszczy. Na dachu budynku pojawiło się już charakterystyczne logo sieci. Tym samym Quiosque dołączy do pozostałych spółek GKI, które mają swoją siedzibę w tej lokalizacji.

Quiosque jest bydgoską marką. Pomimo ekspansji sieci sklepów na cały kraj, nasze główne biuro pozostało właśnie tutaj. Niezwykle cieszy nas nowa siedziba w samym sercu Bydgoszczy, zwłaszcza że na sąsiadującej ulicy Długiej, prawie 30 lat temu, otwarty został pierwszy sklep sieci – wspomina Krzywańska.

W nowej siedzibie Quiosque, poza biurami, znajdzie się między innymi studio fotograficzne oraz sklep, w którym nie będzie standardowej obsługi. Za ladą stawać będą pracownicy poszczególnych działów, co jest idealnym sposobem na przybliżenie marki klientkom Quiosque. Można będzie więc zrobić zakupy z profesjonalną poradą głównej projektantki czy szefowej sieci.

Biuro w centrum Bydgoszczy to nie jedyny akcent świadczący o przywiązaniu marki do miasta. Już wkrótce do sklepów trafi nowa kolekcja Quiosque. Jesienno-zimowe nowości sfotografowano na tle najpiękniejszych miejsc w Bydgoszczy. – To piękne miasto, które doskonale posłużyło nam jako tło do sfotografowania jesiennej kolekcji. Być może wraz z promocją ubrań, zachęcimy nasze klientki do odwiedzenia tych miejsc – mówi Krzywańska.

Jak podkreśla Grupa Immobile, na zdjęciach autorstwa Sandry Rabczewskiej z Fundacji Sztukateria pokazano te punkty miasta, w których nowoczesność miesza się z tradycją. Sesję wykonano m.in. przy odrestaurowanych Młynach Rothera, secesyjnych fasadach kamienic przy ulicy Cieszkowskiego, spichrzach nad Brdą i nowoczesnym biurowcu Immobile K3. Najnowszą odsłonę kolekcji można już teraz zobaczyć na stronie quiosque.pl.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments