Lista odwołanych wydarzeń i zamkniętych miejsc [AKTUALIZACJE NA BIEŻĄCO]

W Bydgoskiej Szkole Wyższej jedyne w Polsce studia marketing cyfrowy

Dodano: 27.10.2017 | 20:22

Na zdjęciu: BSW

Fot. mat. prasowe

Bydgoska Szkoła Wyższa rozpoczęła rekrutację na nowym kierunku studiów –  marketing cyfrowy.

Dynamicznie wzrastające zapotrzebowanie na innowacyjne rozwiązania dla firm stanowią nowe technologie, w tym nowe techniki marketingu cyfrowego i interaktywnego. Z tych względów Bydgoska Szkoła Wyższa uruchomiła  pierwsze w Polsce studia o profilu praktycznym na kierunku marketing cyfrowy.

Firmy wprowadzają innowacje i dostosowują swoje modele i strategie do nowego środowiska komunikacji przy pomocy Internetu. Studia na kierunku marketing cyfrowy pozwolą zdobyć nowoczesną wiedzę, poznać narzędzia i techniki, które wykorzystuje się w budowaniu obecności marek firm w środowisku wirtualnym i strategiach marketingowych online, co stanowi skuteczną  i prawdziwą wartość dla firmy. Studia na tym kierunku charakteryzuje wielopłaszczyznowość i interdyscyplinarność. Pozwalają one na budowanie przewagi konkurencyjnej bez obciążania budżetu firmy.

Marketing cyfrowy to najbardziej innowacyjne techniki i metody jak SEO, SEM, PPC, benchmarkingu, gamikifacji, e-mail marketingu, social media i jednocześnie kreatywność, aby w pełni wykorzystać możliwości, jakie Internet oferuje firmom.

Program kształcenia stworzono w oparciu o potrzeby rozwijającej się globalnej sieci wzajemnych powiązań, która jest jedną z najinteligentniejszych form współpracy między specjalistami marketingu, a branżą biznesową.

Studia licencjackie na kierunku marketing cyfrowy obejmują wszystkie kluczowe elementy dyscypliny marketingu, takie jak: strategia, zarządzanie marką, etyka, skuteczność, badania, segmentacja, aktywacja, dominacja i wzbogacone są o wdrażanie tych umiejętności poprzez technologię w świecie cyfrowym.

Proces kształcenia odpowiadał będzie wszystkim najnowszym wymaganiom stawianym przed specjalistami innowacyjnego marketingu, zaspokoi najbardziej aktualne oczekiwania wobec tego zawodu. Jednocześnie uczelnia będzie przygotowywała osoby studiujące do wyzwań związanych z wdrażaniem nowoczesnych technologii.

W toku studiów praktyczne umiejętności zdobywane będą w ramach praktyk w firmach i instytucjach specjalizujących się w tej dziedzinie.

Absolwenci kierunku marketing cyfrowy będą specjalistami ds. mediów społecznościowych, e-marketing manager,  menedżerami ds. komunikacji cyfrowej,  E-CRM,  SEO, digital marketing manager,  digital account manager, digital project manager,  mobile marketing specialist,  social media specialist,  digital media development officer.

W dobie cyfryzacji specjaliści marketingu stoją przed wyzwaniem ciągłego przyswajania nowej wiedzy, którą w pełni zdobędą w Bydgoskiej Szkole Wyższej.

Studia na kierunku marketing cyfrowy zmieniają sposób myślenia o marketingu.

Sebastian Torzewski