Bydgoszcz
18C
Słonecznie
68% wilgotność
Wiatr: 4km/h S
H 18 • L 18
20C
Pon
22C
Wt
19C
Sr
20C
Czw
22C
Pt
Relacja na żywo z dróg w Bydgoszczy i regionie w naszej nowej usłudze TRAFFIC. Kliknij, aby zobaczyć więcej.
Metropolia BydgoskaBydgoszczBiznesZnana w Bydgoszczy sieć ustępuje miejsca Stokrotce. Markety już zmieniły nazwę
sano, stokrotka, brzozowa - st
15.02.2019 | 10:18

Znana w Bydgoszczy sieć ustępuje miejsca Stokrotce. Markety już zmieniły nazwę

Na zdjęciu: Market przy Brzozowej zmienił już nazwę.

Fot. ST

Sklepy sieci Sano zmieniły szyld. W ostatnich dniach markety zlokalizowane w Bydgoszczy zostały przemianowane na Stokrotki.

O przejęciu popularnych marketów (kiedyś funkcjonujących pod nazwą AS) informowaliśmy w grudniu, gdy sieć przeszła z rąk cypryjskiej spółki  Miglione Investments Limited do litewskiej grupy Maxima. Sano miało w Bydgoszczy dziewięć sklepów: przy ul. Brzozowej, Chodkiewicza, Gierczak, Glinki, Ku Wiatrakom, Leszczyńskiego, Nowodworskiej, Ogrody i Sandomierskiej.

Litwini w ubiegłym roku nabyli także Stokrotkę. Ta sieć istnieje od 1996 roku, ma w Polsce ponad 500 sklepów, ale w Bydgoszczy nie była popularna. Nad Brdą mieściły się tylko dwa markety – przy Bortnowskiego w Fordonie i przy Wojska Polskiego (w Hermesie). Teraz jednak ich liczba powiększyła się o dotychczasowe sklepy Sano. Rebranding w całym kraju miał zostać przeprowadzony do końca drugiego kwartału 2019 roku. Na początek przemianowano właśnie sklepy w Bydgoszczy – szyldy zmieniono w czwartek.

Marka Sano nie zniknie z rynku. Jak zapowiedzieli nowi właściciele, sklep internetowy będzie działał pod dotychczasową nazwą.

2
Dodaj komentarz

avatar
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
JanMax Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Max
Gość
Max

Od drugiego kwartału Sklepy Mila będą zmieniać szyld na Delikatesy Centrum w zeszłym roku sieć została kupiona przez Euro Cash (która zarządza sieciom Delikatesy Centrum). Kłopoty przeżywa sieć Piotr i Paweł która zamknie w najbliższych dniach kolejne 8sklepów w Polsce i zejdzie poniżej 70 zakładanych sklepów (na 67 z 148) sklepy w Bydgoszczy i Toruńiu działają na zasadzie franczyzy i póki co raczej mają się dobrze. Nie które sklepy po Piotrze i Pawle są Biedronkami Premium, Carrefour Premium, Netto, Czy Stokrotkami…

Jan
Gość
Jan

Czemu bydgoszczanie nie kupili,narzekamy że miasto ma słabe dochody a polski majątek kupują Litwini

Powiązane treści