Znana w Bydgoszczy sieć ustępuje miejsca Stokrotce. Markety już zmieniły nazwę
Dodano: 15.02.2019 | 10:18Na zdjęciu: Market przy Brzozowej zmienił już nazwę.
Fot. ST
Sklepy sieci Sano zmieniły szyld. W ostatnich dniach markety zlokalizowane w Bydgoszczy zostały przemianowane na Stokrotki.
O przejęciu popularnych marketów (kiedyś funkcjonujących pod nazwą AS) informowaliśmy w grudniu, gdy sieć przeszła z rąk cypryjskiej spółki Miglione Investments Limited do litewskiej grupy Maxima. Sano miało w Bydgoszczy dziewięć sklepów: przy ul. Brzozowej, Chodkiewicza, Gierczak, Glinki, Ku Wiatrakom, Leszczyńskiego, Nowodworskiej, Ogrody i Sandomierskiej.
Litwini w ubiegłym roku nabyli także Stokrotkę. Ta sieć istnieje od 1996 roku, ma w Polsce ponad 500 sklepów, ale w Bydgoszczy nie była popularna. Nad Brdą mieściły się tylko dwa markety – przy Bortnowskiego w Fordonie i przy Wojska Polskiego (w Hermesie). Teraz jednak ich liczba powiększyła się o dotychczasowe sklepy Sano. Rebranding w całym kraju miał zostać przeprowadzony do końca drugiego kwartału 2019 roku. Na początek przemianowano właśnie sklepy w Bydgoszczy – szyldy zmieniono w czwartek.
Marka Sano nie zniknie z rynku. Jak zapowiedzieli nowi właściciele, sklep internetowy będzie działał pod dotychczasową nazwą.