Bydgoszcz
18C
Słonecznie
82% wilgotność
Wiatr: 4km/h WSW
H 18 • L 18
19C
Sob
25C
Nd
23C
Pon
32C
Wt
29C
Sr
FORDON: Awaria tramwaju linii nr 7 na ulicy Akademickiej na wysokości ul. Romanowskiej (kierunek Łoskoń). Wstrzymano ruch tramwajowy w obu kierunkach.
Metropolia BydgoskaBydgoszczWydarzeniaWesele bez Pary Młodej
11046382_904293299629038_7551787741601123370_n (1)

Wesele bez Pary Młodej (05.03)

To oryginalne wydarzenie odbędzie się w Bydgoszczy już po raz ósmy.

Na zdjęciu: Tak bawili się uczestnicy zeszłorocznej edycji "Wesela bez Pary Młodej".

Fot. Michał Pilarski

Chcielibyście wybrać się na wesele, ale nikt z rodziny ani znajomych nie planuje brać ślubu w najbliższym czasie? Możecie pójść na wesele, na którym nie będzie Pary Młodej.

Zorganizowania „Wesela bez Pary Młodej” podjęła się Hanna Stępień. Skąd pojawił się ten pomysł? – Zaczęło się od tego, że ja i mój partner bardzo lubimy chodzić na wesela, więc stwierdziliśmy, że sobie takie zrobimy. Oczywiście nie nasze własne. Pierwsza edycja była skromna. Zaprosiliśmy znajomych, pobawiliśmy się do weselnej muzyki, a jeden kolega nawet przebrał się za księdza. Później okazało się, że jest znacznie więcej osób, które chcą się tak pobawić – wyjaśnia organizatorka.

To wydarzenie z roku na rok wzbudza coraz większe zainteresowanie. Jego inicjatorka zauważa, że w imprezie uczestniczą mocno wyluzowani ludzie, którzy mają dystans do siebie i lubią bawić się z innymi. Uczestnicy biorą udział w konkursach, które pojawiają się na niemal wszystkich weselach. Ponadto na każdej edycji „Wesela bez Pary Młodej” pojawia się element, którego dotąd nie było. Są to atrakcje przygotowywane specjalnie na to wydarzenie. – Co roku staram się wprowadzić jakąś artystyczną niespodziankę. W tym roku też tego nie zabraknie – mówi Hanna Stępień.

Co takiego wymyśliła organizatorka? Przekonają się o tym uczestnicy tegorocznej, 8 edycji, imprezy, która odbędzie się 5 marca 2016 roku w sali balowej Restauracji „Zatoka” przy ul. Świętego Floriana 6a w Bydgoszczy. Zabawa rozpocznie się o godz. 19:00. Koszt udziału w wydarzeniu to 120 zł/os. Cena obejmuje m.in. jedzenie, usługi fotografa i kamerzysty, wodzireja oraz opłaty związane z przygotowaniem i posprzątaniem sali. O alkohol trzeba będzie zadbać we własnym zakresie.

Film z poprzedniej edycji imprezy oraz szczegółowe informacje dotyczące rezerwacji miejsc znajdują się na wydarzeniu promującym akcję na Facebooku.

Powiązane treści