Lista odwołanych wydarzeń i zamkniętych miejsc [AKTUALIZACJE NA BIEŻĄCO]

Tuż obok Bydgoszczy powstanie nowy magazyn. Jego atutem jest lokalizacja

Dodano: 14.12.2023 | 19:28

Na zdjęciu: Tak będzie wyglądał CTPark Bydgoszcz w Pawłówku.

Fot. CTP

Czeska firma CTP, deweloper oraz właściciel nieruchomości przemysłowo-logistycznych, wchodzi na nowe rynki regionalne w Polsce i zapowiada realizację kolejnych trzech parków biznesowych. Jedna z inwestycji powstanie tuż obok Bydgoszczy, a konkretnie w Pawłówku, nieopodal węzła dróg S5 i S10.

Plany dotyczące zabudowy atrakcyjnej nieruchomości na zachód od Bydgoszczy, w pobliżu węzła Bydgoszcz Zachód są znane od kilku lat. Inwestycję w tej lokalizacji planował polski deweloper 7R, który posiada już jeden park magazynowy w stolicy województwa kujawsko-pomorskiego – znajduje się on na terenie dawnego Zachemu. Realizacją zajmie się jednak firma zza południowej granicy, która kupiła od 7R teren w Pawłówku.

Ekspansja CTP na osi północ-południe potwierdza mocną pozycję spółki w Polsce. Korzystając z silnego zaplecza Grupy, w ciągu dwóch lat wybudowaliśmy już kilkaset tysięcy mkw. przestrzeni produkcyjno-logistycznych. W parze z infrastrukturą magazynową rosła nasza rozpoznawalność jako zaufanego partnera biznesowego. Dziś dysponujemy siecią nieruchomości usytuowanych w najlepszych hubach logistycznych kraju i otwieramy się na nowe, perspektywiczne lokalizacje – mówi Bogi Gabrovic z CTP Poland.

Jak wynika z informacji dla mediów, deweloper wybuduje złożony z dwóch budynków kompleks o łącznej powierzchni ponad 48 500 mkw. – Realizacja rozpocznie się w nadchodzącym roku. CTPark Bydgoszcz zapewni dodatkową infrastrukturę dla rozwijającego się w regionie sektora przemysłowego. Bliskość ośrodków uniwersyteckich w Bydgoszczy, Toruniu czy Poznaniu znacząco ułatwi dostęp do pracowników i wyspecjalizowanej kadry – wyjaśnia czeskie przedsiębiorstwo. Spółka ujawniła, że w przypadku parku pod Bydgoszczą toczą się już prace przygotowawcze.

CTPark w Pawłówku ma być wyposażony w panele fotowoltaiczne i doświetlone strefy przeładunkowe. W obiekcie przewidziano również  wzmocnione posadzki i zwiększone paramenty izolacyjności ścian, inteligentne systemy sterujące oświetleniem i wentylacją czy stacje do ładowania dla aut osobowych oraz możliwość ładowania ciężarowych samochodów elektrycznych. – Dla tego obiektu wystąpimy o certyfikat BREEAM na poziomie Excellent – wyjaśnia Piotr Flugel z CTP Poland.

Atutem nowego parku magazynowego w rejonie Bydgoszczy ma być jego lokalizacja przy skrzyżowaniu dróg ekspresowych S5 i S10, a konkretnie obok krajowej „dziesiątki” i ulicy Leśnej w Pawłówku. Dodajmy, że docelowo DK10 do Szczecina zostanie przebudowana na standard drogi ekspresowej.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
9 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
krzysztof
krzysztof
5 miesięcy temu

Polska krajem magazynów. Lepszy rydz jak nic.

Andrzej
Andrzej
5 miesięcy temu

To jest możliwe tylko w Polsce i Białorusi ,magazyny w centrum wsi Pawłówek 80 metrów od zabudowań ,kto wydał pozwolenie na budowę tak ogromnych hal

Gniewosz
Gniewosz
5 miesięcy temu

Żeby to zrobić zmienili plan zagospodarowania przestrzennego, ten, który za to odpowiada powinien zostać skazany

Ntla
Ntla
5 miesięcy temu

Wszystko w tej inwestycji jest grubymi nićmi szyte. Jeden wielki przekręt.
Okłamywanie mieszkańców, przedstawienie innego planu, lokalizacja parę metrów od zabudowań.

Tomasz
Tomasz
5 miesięcy temu

W samym centrum Pawłówka budują hale ciekawe k/to co i ile masakra

Michał
Michał
5 miesięcy temu

Kolejny magazyn stawiany „na chama”, jakby było ich mało, w dodatku ludziom pod nosem, co niewątpliwie wpłynie na spadek wartości okolicznych nieruchomości. Sprawą zmiany planu zagospodarowania przestrzennego powinno się ewidentnie CBA zająć. Dodatkowo fotowoltaika będzie pewnie przeciążała sieć i mieszkańcy będą mieli problem z własną.

Kris
Kris
5 miesięcy temu

Pawłówek typowa POLSKA spokojna sielska wieś w której brak kanalizacji i światłowodu ale są w pobliżu dwie głośne trasy ekspresowe S5 i S10 będą hale przemysłowo magazynowe pomimo protestu mieszkańców którzy zgodnie z poprzednim planem przenieśli się na spokojną prowincje . Jakie następne udogodnienia

Grzegorz
Grzegorz
5 miesięcy temu

Warto dodać że ruch z tej inwestycji będzie znaczący, i wszystko w planach ma być puszczone lokalna drogą z wyjazdem koło karczmy Rzym. Inwestor i GDDiA nie widzą w tym problemu. Jak przy tak dużej inwestycji nie można zapewnić zjazdów na S10/D5

Darek
Darek
5 miesięcy temu

Widać pieniądze najważniejsze,reszta nie ma znaczenia.